Хемофарм шири пословање: бренд BIOTA Intima нови члан портфолија за женско здравље
БЕОГРАД: Бренд BIOTA intima постао је нови члан портфолија компаније Хемофарм.
Ова аквизиција представља још један корак у обогаћивању Хемофармове понуде за женско здравље, а све у складу са сврхом компаније да буде поуздан партнер у бризи за здравље људи.
Генерални директор Хемофарма Роналд Зелигер истакао је да „аквизиција бренда BIOTA интима представља значајан корак у стратегији компаније и ствара нове могућности.“
„Наша мисија је да пружимо најбољу могућу подршку здрављу свих жена. Са BIOTA intima брендом, осим што обогаћујемо наш портфолио, такође одговарамо на специфичне потребе жене у различитим фазама живота“, изјавио је Роналд Зелигер.
Уз нову аквизицију, Хемофарм ће још ефикасније пружити унапређену подршку у очувању здравља жена.
„Увођењем бренда BIOTA Intima у нашу понуду, додатно јачамо нашу посвећеност здрављу жена. Ови производи нуде свеобухватну подршку од равнотеже микробиоте до специфичне бриге о уринарном и вагиналном здрављу“, изјавила је Ивана Бојбаша, директорка маркетинга за CHC/OTC у компанији Хемофарм.
Бренд BIOTA Intima обухвата производе као што су капсуле (15 и 30 капсула), гел (100 мл) и крем (50 мл), који су пажљиво осмишљени да задовоље специфичне потребе жена свих узраста, које све већу пажњу посвећују свом интимном здрављу.
Увођењем BIOTA intima бренда, компанија Хемофарм такође наставља да проширује свој гинеколошки портфолио који укључује брендове попут Femmabiotic, Ferona, Miocystinn и Finderm Forte.