СОК КОЈИ ЈЕ ЗАЛУДЕО СВЕТ ЈЕ СКУП КАО ЗЛАТО Флашица кошта више од КИЛОГРАМА МЕСА
Комшија, вратите то, то вам кошта 1.000 динара - рекао је продавац на трафици Горану С, који је узео флашицу напитка, мислећи да је јефтино освежење.
Горан је прво мислио да се продавац шали с њим, пошто најскупља ствар у том фрижидеру кошта 200 динара, али после 30 секунди искрености, схватио је да од шале нема ни "ш": "Прајм" стварно кошта "сома".
- Нисам могао да верујем. Пола литре воде зашећерене. Наравно, вратио сам га унутра и узео другу воду. Пакао - каже Горан.
О чему је овде реч?
Познати амерички инфлуенсер Логан Пол и британски инфлуенсер КСИ у јануару 2022. године покренули су сопствени бренд хидрирајућег пића под именом Прајм.
Ова два инфлуенсера заједно имају десетине милиона пратилаца на друштвеним мрежама што је свакако допринело и наставља да доприноси популарности пића међу млађим генерацијама.
Како преноси Њузвик, Прајм је брзо стекао популарност на конкурентном тржишту пића, управо се ослањајући на огромну популарност на друштвеним мрежама Пола и КСИ-а, а према магазину Фортуне, бренд је остварио 250 милиона долара промета у првој години.
Горан се, дакле, љубазно захвалио и вратио је сок, успут питајући продавца да ли је овај напитак популаран, с обзиром на веома високу цену.
- О да! Клинци га купују "као луди" - рекао му је продавац.
Сви смо већ упознати са чињеницом да друштвене мреже имају невероватан утицај на младе људе. Ово је сјајан пример да чак ни апсурдна цена производа нема много ефекта када је у питању праћење трендова.
По цени једне боце овог хидрирајућег напитка можете купити око осам литара млека, око четири литре воћног сока, или у зависности од онога шта волите, бар килограм меса.