ЉУДИ ОГОРЧЕНИ ЦЕНАМА ЧОКОЛАДЕ ЗА ДАН ЗАЉУБЉЕНИХ Један производ поскупео за чак 64 одсто
– Пре неки дан сам улетео у продавницу да проверим шта има, и чим сам сишао са покретних степеница, засули су ме пакети у облику срца пуњених јефтиним чоколадним мешавинама, где је, будимо реални, највећи део тежине био на картону – пожалио се један купац у Хрватској.
Стигао је Дан заљубљених, а креативност највећих светских посластичара поново је достигла неслућене размере, посебно када је реч о ценама због којих је чоколада последњих месеци пунила странице новина, без обзира на овај празник.
„Гледам у кутију класичних пралина Ferrero Rocher – упаковали су их десет у паковање у облику срца и ставили разумну цену од 6,39 евра. Гледам тежину и не могу да верујем – унутра је тачно 125 грама производа, што значи да килограм ове чоколаде кошта 51 евро, а пошто ми одмах почне да излази пара из ушију, направим неколико корака до полице на којој се налази исти производ, али у класичном паковању”, признаје.
И тамо, каже, пише да кутија пралина кошта 6,39 евра, али је 200 грама производа, односно 16 пралина.
„Ако купим пралине у овом паковању, платићу 31 евро по килограму чоколаде, што значи да је паковање за Дан заљубљених скупље за 64 одсто, а они који наседну на овај трик су, по мом скромном мишљењу, бар 164 одсто наивнији” написао је он на друштвеним мрежама.
Ferrero Rocher није једини. И други су прибегли истом трику, а нашли смо једног произвођача који је био још лукавији – осим што је пралине набио у паковање у облику срца и прво им наплатио 164 одсто већу цену, показало се и да садрже упола мање лешника од сличног производа у облику обичне чоколаде, која је можда највећа замка потрошача за Дан заљубљених.
На срећу, на већини рафова цена по килограму је штампана ситним словима испод апсолутне цене, па ако се потрошач потруди, може брзо да изабере шта ће му дати најбољу вредност за новац.