РАДИЛА У МАРКЕТИНГУ ПА ПРЕСЕКЛА Открила је ПОСАО ИЗ СНОВА А ЈЕДНОСТАВАН! Сада зарађује довољно, али користила је вештине оглашавања
Након што је 2017. дипломирала на Универзитету у Сиракузи и провела три године радећи на корпоративним пословима и у маркетингу у Њујорку, Виена Хинце је желела промену.
Године 2020, тада 24-годишњакиња је сама кренула и основала сопствену агенцију за дигитални маркетинг.
У септембру 2022. преселила се у Лос Анђелес и док је водила своју агенцију из свог стана, ипак је нашла да жуди за нечим другим.
„Некако сам губила разлог зашто иза онога што радим“, каже она. „Преселила сам се у Л.А. и нешто једноставно више није функционисало. Променила сам све у свом животу осим своје агенције.”
Тај немирни осећај довео је до разговора са њеним терапеутом, који јој је саветовао да направи листу шта жели од свог идеалног посла. Хинцеова је навела да је желела да ради својим рукама, да буде напољу и да комуницира са људима и да би волела да поседује стари камионет.
Отприлике недељу дана касније, дошла је на идеју да покрене сопствени бизнис са камионима за цвеће, "Маин Стреет Flower Труцк".
Од покретања у августу 2023, посао је донео око 44.000 долара прихода, плус додатних 4.500 долара у готовини, процењује она.
У мају 2024. посао сада 29-годишњака донео је око 16.000 долара само тог месеца.
„Ако живите са својом срећом, новац ће уследити“, каже она.
Проналажење савршеног камиона за цвеће
Хинцеова је одрасла на Лонг Ајленду у Њујорку, а њен отац је путовао на посао као ватрогасац у камионету. Њена мајка је радила на много различитих послова, али њена љубав према баштованству била је главни ослонац, каже Виена. Дакле, и возило и букети су јој били познати.
„Када је одрастала, читаво двориште је цветало и цветало је непрестано“, каже она. „И неке од мојих омиљених успомена са мојим татом су се возиле унаоколо у његовом малом камионету.
Одлучила је да своју компанију назове по улици у којој је одрасла, Главна улица. Али пре него што је могла да крене напред, морала је да добије кључни елемент: возило.
Пошто је још увек водила своју агенцију за дигитални маркетинг са пуним радним временом, погледала је само неколико потенцијалних камиона и узела их у пробне вожње. На крају је случајно наишла на савршено возило. Видела га је у пролазу јер је био оглашен на продају.
Купила је камион назван "Фиона"за око 10.000 долара, користећи нови новац од своје личне уштеђевине. Иако је била нервозна око тога да ли ће камион бити успешан, била је уверена у своју способност да води сопствени пут.
У августу је она је почела да продаје цвеће из свог камионета као додатан посао док је водила своју агенцију за дигитални маркетинг. Али како је посао почео да се повећава за њен камион са цвећем, праћење њеног маркетиншког посла постало је теже.
Хинце је одлучила да своје вештине оглашавања и маркетинга на друштвеним мрежама користи за сопствени бренд и видела је да се резултати њених напора исплате неколико месеци касније у априлу.
„Неки садржај је почео да постаје виралан што је било невероватно јер сам по први пут рекламирала свој бренд и то је била најаутентичнија ствар коју сам икада урадила“, каже она.
То не значи да се Хинцеова није суочила са неочекиваним изазовима. Пошто троши хиљаде на куповину цвећа, методом покушаја и грешака утврдила колико би требало да наплати да би њен посао, на пример, био профитабилан.
„[На] првом искачућем прозору, продавала сам огромне букете за 7 долара и много тога је било само да бих себи доказало да ће људи куповати ове букете, наставите тако“, каже она. "Дефинитивно сам изгубила новац тог дана, али то је у реду."
Како посао са камионима за цвеће зарађује новац
Њен посао са камионима за цвеће доноси новац на три начина, каже Хинце: кроз поп-ап догађаје, корпоративне резервације и видео снимања.
На поп-уп догађајима, она вози свој камион пун свеже убраног цвећа које је сложила у букете на разне локације широм Лос Анђелеса. Продаје их по цени од 10 долара за мали букет до 75 долара за веће прилагођене аранжмане направљене на лицу места.
Генерално, млада предузетница има за циљ да резервише најмање три догађаја сваког месеца, за које каже да генерише довољно новца да покрије своје животне трошкове. Међутим, она се труди да своје личне трошкове задржи на ниском нивоу како не би потрошила више од зараде.
У мају је, међутим, Виена је имала највише резервација откако је започела свој посао са камионима за цвеће. Резервисала је 10 догађаја и донела нешто више од 16.000 долара прихода.
„Надам се да ћу задржати тај замах до краја године“, каже она.
Преглед месечних трошкова
Ево погледа на трошкове камиона за цвијеће на главној улици за мај 2024:
Највећи трошак је цвеће, које је у мају износило око 2.304 долара.
Пре искачућег прозора или друге врсте догађаја, она обилази свој локални цветни округ да изабере које цвеће изгледа најсвежије и најсјајније, каже она.
„Увек гравитирам према дивљем цвећу и стварима које изгледају веома ћудљиво и вилинско“, каже она. „Мислим да то чини најзабавнијим подешавањем за камион.“
Затим их доноси кући и почиње да их припрема за продају уклањајући лишће, трње и сече стабљике. На крају, она аранжира цвеће у букете и ставља их у разне посуде, као што су старински бокали за млеко и старинске канте.
Њени остали трошкови потичу од бензина и одржавања њеног камионета. Иако камиону нису биле потребне скупе поправке откако га је купила, повремено је морала да научи како да поправи механичке проблеме у ходу.
„Један од највећих проблема са старијим камионом је количина која се поквари и да га морате насумично покренути ујутру када се појави искачући прозор када сте спремни да будете тамо у одређено време“, каже она.
"Људи ме много питају да ли идем на франшизу"
У будућности, Виена Хинце планира да настави са развојем "Маин Стреет Фловер Труцк-а" и да помогне компанијама и појединцима да оживе своје цветне снове. Али још не размишља о проширењу свог бизниса за једну жену.
„Људи ме много питају да ли ћу да дам франшизу за камион и да имам флоту камиона за цвеће, и не видим да је то план за можда икада, али дефинитивно за неко време“, каже она. „Мој циљ је да камион за цвеће буде што успешнији колико може самостално, и да видим докле то може да иде.
Она се нада да ће камион једног дана моћи да се приказује у ТВ емисијама или филмовима. "У будућности, надам се да ће Фиона имати свој тренутак на црвеном тепиху", каже она.
Хинце планира да настави да ужива у слободи и равнотежи између посла и живота коју је стекла покретањем сопственог бизниса.
„Узбуђена сам што ћу наставити да истражујем креативност коју имам, а која је била толико дуго одгурнута и заиста развијам рутину овде која држи мој мир у првом плану“, каже она.
Kurir.rs/Блиц/ЦНБЦ Маке Ит