ГУГЛ ИЗ КОРЕНА МЕЊА НАЧИН ПРЕТРАГЕ Бројним сајтовима се не пише добро; Уводе се велике промене које ће утицати на посету
Гугл више не индексира нове садржаје како би избегао велики број оних неквалитетних.
Недавно је технолошки гуру Винцент Schmalbach изјавио да Гугл сада више не индексира садржај нових сајтова , већ примењује селективнији приступе за улиставање садржаја.
Ова фундаментална промена, наводно има за циљ да се супротстави све већој експанзији неквалитетног садржаја и проблемима са оптимизацијом за претраживаче (СЕО).
У прошлости, Гугл је био посвећен индексирању целокупног интернета, али са експлозивним растом садржаја, велики број неквалитетних садржаја је преплавио мрежу.
Истовремено, са порастом садржаја генерисаног вештачком интелигенцијом, Гугл се суочава са изазовом разликовања квалитетног садржаја од садржаја генерисаног машинама, те је морао да преиспита своју стратегију индексирања.
– Садржај мора бити довољно нов или попуњавати одређену празнину, само чињеница што област о којој говори објављени садржај није широко покривена, није довољна сама по себи;
– Сајтови са добром репутацијом и ауторитетом у одређеним областима, вероватно ће имати више индексираног садржаја.
– Познати сајтови ће имати више индексираног садржаја, док ће мање познати сајтови или блогови бити подвргнути строжој селекцији;
– Да би се избегло пропуштање важних вести или ажурирања, Google ће привремено индексирати нове садржаје, а затим их након одређеног времена уклонити из индекса. Дакле, чињеница да је садржај индексиран не значи нужно како Гугл сматра да је тај садржај вредан, преноси mydrivers.
Све ово ће увести велике промене и утицати на посету, нарочито мањих сајтова који узгред мање или уопште не улажу у оглашавање код највеће интернет компаније.
Дневник/Kurir.rs