light rain
16°C
14.03.2025.
Нови Сад
eur
117.0992
usd
112.8015
Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

Представљени резултати AIESEC Youth Speak истраживања

27.03.2024. 09:22 09:26
Пише:
Фото: Промо/ НИС

Према мишљењу младих НИС лидер у пословању на тржишту Србије

Студентска организација АИЕСЕЦ Србија представила је данас резултате истраживања Youth Спеак Воице (Глас младих Србије), које је показало да је компанија НИС међу студентима препозната као лидер по питању пословања на тржишту у нашој земљи. Ово истраживање се организује већ девет година заредом, а основни циљ је да се образовним институцијама, корпоративном сектору и невладиним организацијама приближе ставови и мишљења младих у вези са образовањем и каријером. 

Као један од послодаваца са највећом понудом програма за младе, НИС се Youth Спеак истраживањем води приликом прилагођавања својих програма или креирања нових иницијатива. Ова анкета је за НИС уједно и водиља на које теме компанија треба да организује радионице, као и које су додатне активности које је потребно да се спроводе током реализације компанијских програма за младе. Између осталог, НИС младима нуди НИС Calling програм студентске праксе, НИС Energy програм запошљавања, као и НИС Академију, нови програм студентске праксе који се реализује у складу са потребама факултета.

Награду је у име компаније НИС примио Урош Мирић, руководилац Групе за развој бренда послодавца.

„Истраживања као што је Youth Спеак Воице су од изузетне важности за нас. Фокусирани смо на младе и пружање најбољих прилика за почетак њихових каријера. Кроз оваква истраживања чујемо њихово мишљење, кључно за креирање програма прилагођених њиховим потребама. Разумевање њихових приоритета нам помаже да боље одговоримо на њихова очекивања од послодаваца и пружимо им максималну подршку у овом важном животном периоду", рекао је Мирић.

Youth Спеак Воице анкета је део глобалне иницијативе која се спроводи у више од 100 земаља истовремено. Анкета се организује сваке године, а млади изражавају своје ставове на тему vannastavnih активности, циљева одрживог развоја, образовања и каријере, као и карактеристика које су им битне када су у питању компаније.

У овогодишњој анкети у Србији учествовало је скоро 3500 младих од 18 до 30 година. Неки од најзначајнијих закључака истраживања су да се млади од vannastavnih активности најчешће баве учењем страних језика, док су најчешћи канали за стицање неформалног образовања YouTube, Инстаграм и књиге. Главним факторима добијања посла у нашој земљи млади сматрају факултетско образовање и праксу у компанији, а идеално трајање стручне праксе им је од три до шест месеци, са флексибилним радним временом и могућношћу рада од куће.

Студентска организација АИЕСЕЦ  је највећа глобална мрежа младих. Својим програмима интернационалних пракси и организацијом едукативних и друштвено одговорних пројеката, АИЕСЕЦ  пружа младима јединствену могућност за лични и професионални развој.

(Промо)

Пише:
Пошаљите коментар