clear sky
-1°C
05.11.2024.
Нови Сад
eur
117.0166
usd
107.3645
Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

КОМПАНИЈА „MENZIES AVIATION“ ПРЕУЗЕЛА ЗЕМАЉСКО ОПСЛУЖИВАЊЕ АВИОНА ЕР СРБИЈЕ: Први јутарњи талас без кашњења

05.03.2024. 11:52 12:44
Пише:
Фото: Tango six

Како Танго six ексклузивно сазнаје, од јутрос у уторак 5. марта, као што је раније најављено, „Мензиес авиатион“ преузео је послове земаљског опслуживања летова националне авио-компаније на београдском аеродрому од компаније „Белграде аирпорт“.

Први лет Ер Србије који је Мензис у потпуности самостално опслужио је јутрошњи лет за Амстердам ју360, који је пут холандије одлетео у 06.40. како сазнајемо, промена пружаоца услуга земаљског опслуживања прошла је беспрекорно и сви летови Ер Србије у јутарњем таласу полетели су практично без икаквих одступања у односу на планирани ред летења. реч је о летовима ка Франкфурту, Барселони, Милану, Паризу, Диселдорфу, Љубљани, Прагу, Подгорици, Загребу, Цириху, Амстердаму и Риму.

„Мензис авиатион“, компанија која је један од водећих глобалних пружалаца услуга земаљског опслуживања путничких авиона, убудуће ће обављати опслугу ваздухоплова, регистрацију путника и пртљага, као и њихово укрцавање на летове српске националне авио-компаније. Промена оператера земаљског опслуживања на београдском аеродрому уследила је после неколико месеци опсежних припрема.

Подсетимо, Ер Србија и „Мензиес авиатион“ су у октобру 2023. године потписали меморандум о разумевању. промена оператера је покренута, као што је Ер Србија у више наврата саопштавала, „у циљу унапређења нивоа услуге српске националне авио-компаније на београдском аеродрому, као и бољег корисничког искуства за путнике“.

Како је танго six већ извештавао, због већег поремећаја саобраћаја Ер Србије у једном дану 18. јуна прошле године, одлучено је да се број компанија које се баве опслуживањем путничких авиона на београдском аеродрому повећа. прве реакције тада су дошле од министра грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Горана Весића који је само неколико дана касније најавио либерализацију хендлинг тржишта на „Тесли“.

Директорат цивилног ваздухопловства је потом 11. јула ставио ван снаге до тада постојећу одлуку о ограничењу броја пружалаца услуга земаљског опслуживања на београдском аеродрому што је отворило прилику да се број компанија у овом сектору повећа. до тада су највеће клијенте сервисирали београдски аеродром и приватна компанија sky партнер.

Будући да се концесионару београдског аеродрома у пословни модел не уклапа (као и на већини локација у свету) бављење опслуживањем путника, компанија „Мензиес авиатион“ преузела је готово комплетне људске и техничке капацитете некадашњег сектора за опслуживање авиона београдског аеродрома. битније, Мензис се договорио са Ер србијом да ће они бити компанија која ће опслуживати националну авио-компанију што је озваничено у октобру прошле године.

Либерализација је донела још једног играча, такође приватну компанију голд аир.

Компанија „белграде аирпорт“ јутрос је саопштила да је са Мензисом потписала уговор који подразумева пренос свих уговорених обавеза  о земаљском опслуживању са компаније „Белграде аирпорт“ на „Мензиес авиатион“, уз сагласност партнерских авио-компанија:

– Сви prеthodno запослени у организационој јединици земаљско опслуживање белграде аирпорт, потписали су уговоре о раду са Мензиес авиатион, као новим послодавцем. – стоји у саопштењу концесионара.

Тако ће сада компанија скај партнер опслуживати авио-компаније виз ер, Флај Дубаи и целокупну Lufthanza групу (Lufthanzu, Остриан и Свис), Голд ер ће опслуживати авио-компаније лот, Еџијан, Аркиу и ускоро Анадолу. остатак ће припасти Мензису, односно највећа авио-компанија Ер Србија чији је тржишни удео на београдском аеродрому, у зависности од сезоне и тржишне ситуације, иде између 47% и 55%.

Tangosix.rs/Petar Војиновиц

Пише:
Пошаљите коментар