Спотифај ПОДИГАО ЦЕНУ ПРЕТПЛАТЕ за 200 милиона корисника, први пут у 10 година
СТОКХОЛМ: Глобална платформа за слушање музике Спотифај, одлучила је да први пут након 10 година подигне цене претплате за више од 200 милиона корисника у категорији Премиум.
"Мењамо цене услуга у категорији Премиум на многим тржиштима широм света да бисмо могли да наставимо са иновацијама", наводи се у данашњем саопштењу компаније Спотифај, преноси BBC.
Претплатници у САД ће уместо досадашњих 9,99 долара плаћати 10,99 долара месечно, а претплата на овај пакет услуга је поскупела и у Великој Британији, Канади, Аустралији и на 49 других тржишта.
Пакет Премиум дуо ће у САД поскупети на 14,99 долара, као и пакет Фемили план - на 16,99 долара, и Стјудент план - на 5,99 долара месечно.
Спотифај је саопштио да ће корисници добити грејс период од месец дана пре него што нове цене ступе на снагу и имаће могућност да откажу претплату.
Ово поскупљење не претставља велико изненађење, пошто га је још у априлу најавио шеф компаније Спотифај, Данијел Ек.
"Када дође прави тренутак, ми ћемо повећати цене, а то ће наши клијенти добро прихватити јер им нудимо доста квалитетног садржаја", рекао је тада Ек, подсећа BBC.
Спотифај ће и даље нудити бесплатан садржај - уз рекламе.
Корисници пакета Премиум могу да уживају у музици без комерцијалног садржаја.
Спотифај има 515 милиона корисника на више од 180 тржишта широм света, а око 40 одсто њих су претплатници.
Компанија је у јануару отпустила шест одсто запослених, позивајући се на потребу да побољша ефикасност.
Платформе Епл мјузик, Пикок, Нетфликс, Макс и Парамаунт+ су у последње време такође подигле цене претплате, наводи BBC.