Татјана Татић: Балет "Ко то тамо пева је другачији" од свега на свету
БЕОГРАД: Гошћа нове епизоде видео серијала Танјуг Рефлектор била је балетска уметница Татјана Татић која је говорила о својој улози у балету "Ко то тамо пева" Народног позоришта у Београду.
Татић је рекла да већ десет година у позоришту чека прилику да заигра у балету рађеном на основу музике Војислава Костића из култног филма "Ко то тамо пева".
Према њеним речима, улога у "Ко то тамо пева" нуђена јој је и пре пет година, али је "онда ушло 'Лабудово језеро', а класика је доминантнија за овај део каријере".
"Тренутно је јако мали класичан репертоар, тако да је наш увежбач Паша Мусић желела да ја одиграм ту представу, и ево десило се коначно", објаснила је Татић.
У балету "Ко то тамо пева" за Татић је било најбитније "опустити се, јер је представа потпуно луда, другачија од свега на овом свету".
"Убеђена сам да оваква представа нигде не постоји, зато и постоји 19 година на нашој сцени. Прво, зато што је аутентична, наша и ми је доживљавамо још емотивиније", истакал је уметница.
Како је истакла, "дефинитнивно у свету није направљен спектакл као што је 'Ко то тамо пева'".
"То показује што је препуно, тражи се карта више већ 19 година и представа је обишла цео свет. Било је тешко носити то бреме на леђима. Сад треба ја да се појавим, да оправдам што сам добила улогу"; рекла је Татић.
Према њеним речима, било је тешко опустити се јер је класична балерина и "Ко то тамо пева" је за њу нешто другачије.
"Имала сам одличног увежбача и одличног партнера Тому Крижмана. Просто цео састав је уродио да се деси нешто лепо на сцени", рекла је Татић.
Упитана како објашњава успех балета "Ко то тамо пева" , Татић је оценила да је ствар у историји.
"Наша је, у крви нам је, осећамо невероватну емоцију када гледамо. Колико год да је то луди у смешно у многим моментима толико ради на сузе", истакла је Татић.
Упитана како гледа на будућност балета, Татић је рекла да ће уметност "надмашити све дигиталне револуције".
Према њеним речима, "кад је било бомбародовање људи су махом ишли у позориште да изађу из страшне реалности, да осећају нешто друго тих сат, два, три".
"Чајковски је непревазиђен. Аутотјун сваки може да ради, али 'Лабудово језеро' нико више не може да направи. Неке ствари остају заувек, а без тога можемо дасе вратимо у пећину", закључила је Татић.