Емисија о продаји антиквитета гледанија од репрезентације
БЕРЛИН: Интересовање телевизијских гледалаца у Немачкој за утакмице фудбалске репрезентације и даље је у паду, пошто је пријатељски меч против Чешке, у којем су Немци славили са 1:0, имао мању гледаност од популарне телевизијске емисије о продаји антиквитета.
Истраживање гледаности показало је да је само 5,42 милиона Немаца, односно 18,2 посто, гледало дуел фудбалера Немачке и Чешке у програму РТЛ-а, програма за чије гледање није потребна посебна претплата, преноси Сеебиз.
Према подацима ТВ кућа РТЛ, АРД и ЗДФ то је најлошија гледаност за утакмицу немачке фудбалске репрезентације која је играна у вечерњем термину у последњих 20 година.
Истовремено, популарну емисију о продаји антиквитета "Барес фуер Рарес " просечно је гледало 5,45 милиона Немаца.