Чему шминка испод маске?
РИМ: Корона вирус погађа и тамо где бисмо му се најмање надали, па тако најновије истраживање компаније “Нилсен”, глобалне фирме за испитивање јавног мнења, показује да је због мера ограничења у време пандемије драстично опала куповина козметичких производа, шминке за лице пре свега.
Како преноси дневни лист "Ил Манифесто" куповина кармина опала за 24 одсто на светском нивоу, а продаја шминке за очи је смањена за 10 процената.
Ова разлика, према аутору чланка, може се објаснити и чињеницом да испод заштитне маске кармин на уснама може проузроковати само штету, размрља се по лицу и упрља маску, а накарминисана уста и онако се не виде.
За козметику улепшавања најгори су, као и за већину нас, били месеци тоталног карантина.
Од јануара до јуна ове године продаја ружа за усне је смањена за целих 60 осто, а у исто време продавало се скоро 30 одсто мање шминке за очи него у исто време прошле године.
Ове податке светске групе за испитивање јавног мнења потврђује и истраживање које је у протекла два месеца спровела италијанска национална асоцијација произвођача козметике. Истраживнаје, наиме, указује да ће италијански произвођачи козметичких препарата због смањеног извоза изгубити 15 одсто прихода у односу на прошлу годину.
Ови проценти прерачунати у евро показују десетине стотина милиона губитака.
Јасно је, закључује аутор чланка, да женама затвореним у кућама због карантина није било важно да се, уз помоћ козметичких препарата, учине себи а и другима лепшим.
А могуће је, закључује новинар, да жене које су у време карантина код куће биле растрзане између рада на даљину, бриге о деци и кући, једноставно нису имале времена да мисле и на то како да лепше изгледају.