Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

ХОРЕС позива угоститеље да поштују нову меру

17.10.2020. 14:45 14:49
Пише:
Фото: Примена нових мера у београдском хотелу „Москова“ Фото: Танјуг/видео

Директор ХОРЕС-а Георги Генов рекао је Танјуг да је увођење редара мера коју је требало спровести и раније и каже да је то удружење предлагало да сваки угоститељски објекат има лице које ће контролисати госте, али и запослене.

БЕОГРАД:  Почела је да се примењује нова епидемиолошка мера која подразумева да сваки угоститељски објекат мора да има одговорно лице чији је задатак да контролише госте да ли се придржавају мера за спречавање ширења короне, а у Пословном удружењу хотелијера и ресторана Србије (ХОРЕС) поручују да је то добра мера и позивају угоститеље да је поштују.



Директор ХОРЕС-а Георги Генов рекао је Танјуг да је увођење редара мера коју је требало спровести и раније и каже да је то удружење предлагало да сваки угоститељски објекат има лице које ће контролисати госте, али и запослене.



"Против смо колективног кажњавања, скраћења радног времена, а онај ко поштује све прописане мере треба да ради, у супротном треба да буде кажњен", истакао је Генов.



Једино што угоститељи могу да ураде је да се придржавају прописаних епидемиолошких мера на који их ми стално и позивамо и наглашава да се око 70 одсто ресторана придржава мера, те да је гостима највећи проблем ношење маски.



Генов је подсетио да то удружење стално предлаже да се ПДВ на храну спусти са 20 на 10 одсто, што би помогло угоститељима да могу да преживе ову тешку ситуацију.



Менаџер хотела Москва Иван Бастаја коментарушући нове епидемиолошке мера каже за Танјуг да хотел од почетка увођења епидемиолошких мера има лице које је задужено за контролисање придржавања мера гостију, али и особља.



Бастаја додаје да су гости на самом почетку пандемије били доста обазривији, те подсећа да је у хотелу обавезно ношење маски, рукавица, као и да на улазу у хотел има дезо баријера.



Додаје да у хотелским собама гости имају разна дезинфекциона средства и да су обезбеђене маске за сваког госта.



Лидија Гајић из ресторана Три шешира каже да је код њих менаџер ресторана задужен за контролисање придржавања епидемиолошких мера код гостију.



Гајић истичец да је у ресторану обавезна дезинфекција руку, ношење маски и одржавање прописане дистанце.



"Гости су јако одговорни, носе маске и скидају их за време ручка или вечере", каже Гајић.



Појашњава да је број гостију у ресторану смањен за више од 50 одсто, те да за столом гости могу да седе само са својом породицом и пријатељима, а размак столова је на прописаној удаљености.



Како каже ресторан није имао упите за одржавање већих прослава, јер гости воде рачуна о свом и здрављу ближњих.

Пише:
Пошаљите коментар
ХОРЕС шаље влади предлоге за умањење штете због короне

ХОРЕС шаље влади предлоге за умањење штете због короне

12.03.2020. 22:55 22:55
ХОРЕС у сарадњи с Градом: Обуке и усавршавања из области туризма

ХОРЕС у сарадњи с Градом: Обуке и усавршавања из области туризма

16.05.2019. 14:51 14:59