Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

Панчевци ће имати савременији превоз

20.05.2020. 13:52 13:53
Пише:
Фото: Пантранспорт

ПАНЧЕВО: Новоосновано предузеће „Пантранспорт”, које ускоро замењује градског превозника АТП, почело је с набавком новог возног парка, те је тако прекјуче стигло првих десет минибусева „Ивеко” (Ивецо).

Током следеће недеље стићи ће још 16 од преосталих 50 стандардних аутобуса. То је једна од обавеза новог превозника, насталог као део јавно-приватног партнерства конзорцијума неколико домаћих предузећа и Града Панчева, док је друга обавеза изградња нове аутобуске станице на периферији града, како смо већ најављивали.

- Набавка нових аутобуса је део нашег инвестиционог плана, као и уговорена обавеза коју имамо са Градом Панчевом, а која ће укупно вредети око десет милиона евра - каже за „Дневник” директор новооснованог „Пантранспорта” Радомир Видојевић, додајући да ће у старту надмашити вредност целокупног инвестиционог плана, будући да су у обавези да изграде и нову аутобуску станицу с којом све треба да достигне вредност од осам милиона евра. - Требало је да у року од годину дана набавимо свих 60 аутобуса, али ми ћемо то све урадити у првих 30 дана, односно до краја јуна.

Сви аутобуси ће бити зелене боје, коју су направили врхунски стручњаци, мимо постојећих у каталозима, а у знаку екологије и војвођанске равнице, чиме нови превозник жели да подигне свест о екологији, као и чињеницом да ће возила имати највећи степен еколошке заштите и еуро 6 дизел моторе. Мини бусеви су стигли из Новог Сада, док ће преосталих 50 довести из Турске.

- Од десет мини бусева, осам имају погон на природни гас, а преостала два ће такође задовољавати еуро 6 стандарде - појашњава Видојевић.

Градња нове аутобуске станице је одложена до даљњег, јер Град Панчево треба да обезбеди услове који зависе и од изградње одређених путева који су, пак, у надлежности државе.

- Док не изградимо нову станицу, користићемо постојећу у Панчеву,

а возила су нам паркирана на бив­шем депоу АТП-а - каже директор „Пантранспорта”.

Панчевци ће, осим најмодернијег јавног превоза у Србији, од средине јуна, ако све буде текло по новом плану, који је пандемија поприлично пореметила, имати и најсавремени систем наплате карата који подразумева наручивање и куповину преко интернета.

Како би нови превозник могао несметано да функционише, потребно је пронаћи неопходан кадар, на чему се ради од краја фебруара када је расписан конкурс на који се јавило око 500 заинтересованих. Међу њима су и радници још увек актуелног АТП-а, али се очекује да ће се неки, нарочито они који су пред пензијом, пре одлучити за отпремнину, каже за наш лист директор АТП-а Бојан Бојанић.

- Наши радници су упознати са новим условима рада у „Пантранспорту”, али још увек се не зна колико ће их пристати - наводи Бојанић и објашњава да АТП најпре чека измирење свих обавеза како би се покренуо поступак ликвидације компаније. - Гашење АТП-а је велика предност и растерећење за Град Панчево, будући да је он стопроцентни оснивач и да се из његовох buyеta финансирамо. Структура наших радника је таква да је више од половине пред пензијом, те ће се многи, вероватно одлучити за отпремнину, тако да нико неће ни осетити све ове измене.

Директор „Пантранспорта” Радомир Видојевић каже да су из искључиво моралне обавезе посао најпре понудили радницима АТП-а, као и да очекују да ће око 70 одсто возача одлучити да пређе у нову фирму.

- Жеља нам је да повећамо конкурентност и доведемо најбоље кадрове, али финални договори о свему томе чекају нас следеће недеље - закључује Видојевић.

Л. Радловачки

 

Пише:
Пошаљите коментар