БА: Морали смо да донесемо одлуке да одржимо компанију
БЕОГРАД: Од 15. марта када је у Србији проглашено ванредно стање београдски аеродром бележи пад броја путника од чак 95 одсто па је компанија "Белграде Аирпорт" прилагодила процесе рада и број ангажованих радника преко посредничке агенције, наводе у тој компанији.
То значи, како наводе, да нису наставили сарадњу са 136 колега ангажованих преко посредничке агенције на одређено време, првенствено на оперативним пословима директно повезаним са обимом авио-саобраћаја, а с обзиром да на београдском аеродрому готово да нема саобраћаја.
Додају да су заједно са сарадничком агенцијом упознали запослене са њиховим правима и да су подржали њихово учешће у програмима агенције који се односе на њихово поновно ангажовање у најкраћем могућем року.
"Захвални смо свим нашим запосленима на труду и залагању да се током овог тешког периода одржи неопходан ниво функционисања аеродрома. Надамо се да су ове неопходне мере привременог карактера и да ће у догледно време створити услови за повратак у редовнији режим пословања, кажу за Танјуг у предузећу "Београдски аеродром".
Prеthodno је синдикат "Слога" саопштио да је током ванредног стања на аеродрому "Никола Тесла" отказе уговора о раду добило више од 200 радника и затражио је да руководство предузећа "Београдског аеродрома" преиспита своју одлуку, критикујући и улогу агенција за запошљавање и њихову сврху.
Из Београдског аеродрома поручују да су уложили све напоре да задрже исти број запослених, упркос чињеници да пролазе кроз период знатно смањених пословних активности.
"Када је постало јасно да ће негативни утицај на индустрију авио-саобраћаја трајати месецима, морали смо да донесемо неопходне одлуке, како бисмо очували одрживост компаније за период опоравка након кризе и посао за више од 2.000 преосталих људи на аеродрому", објашњавају у том предузећу.
Подсећају да због пандемије аеродроми широм света бележе драстичан пад авио-саобраћаја и прихода, те наводе да је сектор авио-транспорта у тој ситуацији међу најтеже погођеним индустријама, а да ће опоравак трајати одређено време.
Белграде Аирпорт је реорганизовао пословање на начин да се одржава само потребан ниво оперативности, а то је усмерено првенствено на примену мера и препорука које се тичу смањивања контакта између запослених, али и на прилагођавање процеса рада и броја запослених тренутној ситуацији.