Прописана процедура упућивања запослених на плаћено одсуство
01.04.2020.
11:48
11:51
Коментари (0)
БЕОГРАД: Послодавци, који своје запослене, с обзиром на тренутну ванредну ситуацију у Србији, изазвану вирусом COVID-19, упуте на плаћено одсуство дуже од 45 радних дана треба да доставе Министарству за рад електронским путем Одлуку надлежног органа послодавца потписану од овлашћеног лица или Захтев послодавца са потписом законског заступника.
Захтев о потреби упућивања запослених на плаћено одсуство треба да садржи назив и седиште послодавца, матични број и ПИБ, укупан број запослених, број запослених који се упућују на плаћено одсуство, кратке разлоге и околности које су довеле до смањеног обима посла, односно до прекида рада и потребе за упућивањем запослених на плаћено одсуство дужем од 45 радних дана, наводи се у саопштењу.
Такође треба да наведу за који месец су исплаћене последње зараде, електронску адресу на коју Министарство послодавцу треба да достави скенирано Решење, као и број телефона контакт особе код послодавца задужене за припрему документације.
Те податке је потребно послати на мејл kabinе[email protected] .
Из министарства напомињу да није потребно наводити број радних дана на који се запослени упућују на плаћено одсуство јер се Решење о давању сагласности за упућивање запослених на плаћено одсуство дуже од 45 радних дана издаје само за период док је на снази Одлука о проглашењу ванредног стања.