few clouds
12°C
21.09.2024.
Нови Сад
eur
117.062
usd
104.8191
Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

Штампа о Тривану: Мора да буде смењен, не нуди решење

17.01.2020. 08:17 08:18
Пише:
Извор: Tanjug (Zoran Žestić)

БЕОГРАД: Министар за заштиту животне средине Горан Триван се током мандата ретко појављивао у јавности, а сада када се грађани гуше у загађеном ваздуху, уместо да предузме хитне мере, одговорност сваљује на друге, пише "Блиц" у писаном издању за петак.

Под насловом "Триван мора да буде смењен" лист пише да он мора да сноси одговорност због загађења.



О његовом одговорности, пише лист, говори и чињеница да је Секретаријат енергетске заједнице покренуо поступак против Србије због непотпуне примене директиве о великим ложиштима, која се односи на емитовање штетних гасова.



Лист наводи и да за две и по године мандата није урадио ништа на спровођењу мера против аерозагађења, да је новац за екологију ненаменски трошен, да је Србија у међувремену постала птва у Европи и девета у свету по смртности од загађења, као и да у Србији годишње од последица загађеног ваздуха умре 10.770 људи.



Блиц преноси и да се Триван на седници владе није потресао када га је премијерка Ана Брнабић критиковала да је због неоглашавања у јавности и начина на који ради посао кривац за слику створену у медијима.



Лист "Курир" пише да док се грађани гуше у смогу и ваздух је загађен, Триван не нуди ниједно системско решење.



Курир као кривца за загађење помиње и Правилник о подели моторних и прикључних возила у саобраћају на путевима који је Министарство саобраћаја усвојило крајем децембра 2019. године, а којим је за две године продужен рок произвођачима теретних и теренских вожила и аутобуса за војску да користе норму еуро 3 мотора.



Истим правилником продужен је и рок произвођачима цивилних камиона и аутобуса да користе еуро 4 и еуро 5 моторе и тако загађују ваздух.

Аутор:
Пошаљите коментар