Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

Мађарске вињете и путарине на 15 Молових станица у Србији

17.10.2019. 18:40 18:42
Пише:
Фото: Dnevnik.rs

КРАГУЈЕВАЦ: Мађарска Национална служба за наплату путарине и компанија "Мол Србија" потписале су данас споразум о наставку сарадње који ће путницима широм Србије омогућити куповину мађарских е-вињета и ХУ-ГО е-путарина на додатних 10 сервисних станица Мола.

До сада су путници у Србији могли мађарске вињете и путарине да купе на пет Молових станица у земљи - Београду, две у Суботици, Хоргошу и Новом Саду, а од сада ће то моћи да учине и на станицама у централним и јужним деловима земље - Крагујевцу, Нишу, Јагодини, Шапцу, Оџацима...



Директор мађарске Националне службе за наплату путарине Тамаш Бартал оценио је да сарадња између Србије и Мађарске није била боља, додајући да је и овај пројекат резултат те међудржавне добре сарадње.



"Циљ нам је да што већем броју путника кроз Мађарску, међу којима су и они из Србије, омогућимо што пријатније путовање. Србија је пета земља са којом имамо овакву сарадњу и у понуди су све оне вињете које се могу купити и у Мађарској", рекао је Бартал у Крагујевцу где је данас промовисан наставак сарадње.



Каже да је даљи циљ Националне службе за путарине да удвостручи број продајних места у Србији.



Финансијски директор МОЛ Србија Золтан Гараи каже да је та компанија проширењем броја продајних места желела да омогући потрошачима широм Србије угодно путовање у Мађарску без потраге за вињетама.



"Уз једноставну процедуру и у динарима возачима су вињете доступне на нашим станицама широм Србије. Са пет продајних места ми сада ширимо нашу мрежу и вињета ће бити доступна на 15 наших станица, што је три пута више", рекао је Гараи и додао да у Србији има 65 Молових сервисних станица.



Каже да се проширење продајних места за вињете уклапа у стратегију Мол групе 2030, као и да је план да купцима понуде иновативне производе и производе који одговарају њиховим потребама.

Пише:
Пошаљите коментар