Најбоља услуга - у домаћим радњама
БЕОГРАД: Потрошачи у Србији добијају најбољу услугу у продавницама и трговинским ланцима које су у већинском домаћем власништву, показују резултати истраживања "Где потрошачи у Србији добијају најбољу, а где најлошију услугу?".
Коришћењем методе тајанствене куповине, (mystery shopping - а) за ову сврху анкетирано је 50 компанија у шест сектора на тржишту наше земље.
Када се пореде сви сектори најбоља услуга је, показује истраживање, у сектору технике и пекара.
С друге стране, један од закључака је да већина компанија већу пажњу поклања изгледу самих објеката него квалитету услуге коју пружају купцима.
Промет робе широке потрошње, продавнице, трговински ланци и друго, у Србијии зноси преко 10 милијарди евра годишње, што представља једно од највећих домацих тржишта. Зато смо желели да проверимо какву услугу српски потрошачи добијају за свој новац и то не само у сектору робе широке потрошње већ и тамо где се продаје техника, у кафићима, у пекарама, бутицима каои у банкарском сектору, наводи Миљан Премовић, генерални директор фирме која је радила истраживање.
Истраживање је спроведено у августу и септембру ове године методом тајанствене куповине где су посебно обучени купци проверавали квалитет услуге.
Коришћене су технике посете и куповине у објекту, комуникације телефоном, електронском поштом (е-маил) и путем друштвених мрежа.