clear sky
5°C
23.10.2024.
Нови Сад
eur
117.0531
usd
108.1722
Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

Ферари најмоћнији бренд, Амазон највреднији, а Хуавеј...

30.01.2019. 17:59 17:59
Пише:
Фото: pixabay.com

ЛОНДОН: Италијански произвођач аутомобила Ферари поново је освојио титулу најмоћнијег светског бренда, према најновијем извештају "Бренд Фајненс Глобал 2019", представљеном на управо завршеном Светском економском форуму у Давосу. 

Фераријев пропињући коњ је током прошле године у категорији Индекс снаге бренда (БСИ) повећао свој скор за три поена, са 91,5 на 94,8 од могућих 100, претекавши МекДоналдс, Кока-Колу, Лего и Дизни, наводи се у извештају објављеном на веб сајту компаније Бренд Фајненс, која мери вредност 500 највећих светских робних марки.



Ова "икона" међу аутомобилским брендовима је последњи пут понела титулу најмоћнијег светског бренда 2014. године.



"Као најквалитетнији светски произвођач луксузних возила, Ферари има неупоредиви ниво препознатљивости бренда, који подржава изврсност дизајна и иновација. Логотип пропетог коња је савршени симбол снаге и виталности бренда, који планира нове моделе и допире изван ауто-индустрије", навео је Дејвид Хејг, генерални директор компаније Бренд Фајненс.



Када је реч о вредности бренда, на челу листе налази се амерички интернет трговац Амазон са износом 187,9 милијарди долара (раст од 24,6 одсто у односу на 2018.), други је Епл са 153,6 милијарди долара (+5,0 одсто), а трећи Гугл са 142,7 милијарди долара (+18,1 одсто).



Мајкрософт се попео са шесте на четврту позицију с вредношћу бренда од 119,6 милијарди долара (+47,4 процента), потиснувшИ Самсунг на пето место. Вредност бренда овог јужнокорејског технолошког гиганта је смањена за 1,1 проценат на 91,3 милијарде долара.



Вредан помена је скок кинеског Хуавеја, који се с растом вредност бренда од 63,7 одсто на око 62,3 милијарде долара, пробио са прошлогодишњег 25. места на 12. позицију.

Аутор:
Пошаљите коментар