Нови Сад у знаку „Зимске фантазије”
НОВИ САД: „Зимска фантазија” назив је кампање коју је покренула Туристичка организација Новог Сада (ТОНС), а после успешне летње кампање, која је достигла милион прегледа на друштвеним мрежама.
У оквиру „Зимске фантазије” заинтересовани ће моћи да прате све што ће се ове зиме дешавати у Новом Саду. Ове године зимска кампања паралелно ће се водити на друштвеним мрежама, сајту и путем радио и ТВ станица. На тај начин грађани ће бити упознати са свим манифестацијама које посетиоце очекују у граду, а током кампање биће организована и наградна игра за посетиоце на ТОНС-овим профилима на друштвеним мрежама.
„Зимска фантазија” најлепше лице показаће између два Божића, и између јулијанске и грегоријанске Нове године. Тада ће градски тргови и улице бити претворени у концертне подијуме, места универзалних порука и љубави, среће, даривања, укратко – у места отвореног срца за све.
Један од најбољих примера свакако је „Новосадски винтер фест”, који Трг слободе претвара у зимску бајку, зачињену вожњом фијакерима, празничном музиком, војвођанским специјалитетима, уз мноштво производа идеалних за поклон најдражима.
Шта тек рећи о „Леденој шуми” у Дунавском парку, која је током децембра и јануара централно место сусрета љубитеља клизања? Сличугање је лепше уз кувано вино и чај, који употпуњују комплетан доживљај. Ових дана мајстори су ангажовани те убрзано раде на постављању клизалишта и пратећих објеката у парку.
С. С.