Serbia Fashion Week од 21. ДО 26.новембра у Новом Саду
Модне колекције за сезону пролеће/лето 2019. године биће представљене на једанаестом издању Сербиа Фешн Вика, које ће бити одржано од 21. до 26. новембра, а осим ревијалног дела, чији ће домаћин традиционално бити „Мастер центар” Новосадског сајма, овогодишњи програм биће организован и на другим местима у граду.
Своје стваралаштво представиће Марија Шабић, Сузана Перић, Бата Спасојевић, Бошко Јаковљевић, Наташа Жупац, Милица Тричковић, а осим тога, публика ће на ревијама видети и високу моду из Француске, као и колекције гостију из Русије, Италије, с Малте, из Француске, Словеније, Црне Горе...
Пошто та манифестација развија и уметност младих дизајнера, публика ће и овога пута имати прилику да види и радове неафирмисаних креатора који ће се први пут представити на Сербиа Fashion Њееку. Тако ће први пут на националној Недељи моде учествовати и признати српски модни креатор Игор Тодоровић.
Програм ове године почиње 21. новембра, када ће од 18 часова у Галерији Матице српске бити представљена изложба академске сликарке Иванке Јефтовић под називом „Сећање, туга и лепота”, која је инспирисана српском војном униформом и опремом.
Том поставком Српска недеља моде даје свој допринос обележавању стогодишњице Великог рата и присаједињења Војводине Србији. Као и до сада, у оквиру те манифестације биће одржано неколико семинара и панел-дискусија, на којима ће се представити стручни домаћи и страни говорници, а осим тога, биће организоване и едукативне радионице, те трибина о студирању модног дизајна у Италији, где ће сви заинтересовани имати прилику да сазнају какви су услови за упис и све што их занима о студијама ван наше земље.
Иначе, део богатог програма Сербиа Fashion Њеека организује се у сарадњи с Европском престоницом културе 2021. Затварање манифестације ће бити уприличено 26. новембра у дворцу Еђшег.
Улазнице се могу купити на свим продајним местима „Гигс Тиџа” или путем њиховог сајта на: https://njnjnj.gigstidž.com.
В. Б.
Фото: Сербиа Фешн Вик
Пројекат „Развој културног и уметничког стваралаштва” реализовао је „Маркет ИТ Маркетинг анд ПР”, а суфинансиран је од Града Новог Сада. Ставови изнети у подржаном пројекту нужно не изражавају ставове органа који је доделио средства.