broken clouds
16°C
20.09.2024.
Нови Сад
eur
117.058
usd
105.2585
Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

Посланици Скупштине Србије обишли радове на Коридору 10

18.10.2017. 16:43 16:47
Пише:
Извор: Tanjug

ГРДЕЛИЧКА КЛИСУРА: Чланови Одбора за просторно планирање, саобраћај, инфраструктуру и телекомуникација Скупштине Србије, обишли су данас радове на Коридору 10 у делу који пролази кроз Грделичку клисуру.

Они су имали прилику да виде извођење радова на деоници дугој 26,3 километара, а заменица председника Одбора Стефана Миладиновић рекла је да су посланици импресионирани величином пројекта.



"За нас је ово била прилика да на неколико деоница видимо докле су стигли радови и утисак је да је темпо извођења радова на вишем нивоу, да је комуникација свих надлежних боља и зато верујем да ћемо после 30 година следеће године моћи да путујемо овом деоницом", навела је Миладиновић.



В.д директора Коридора Србије Зоран Бабић предводио је обилазак и рекао да су најтежи радови урађени и да сада остају они најлепши.Он је поновио да је динамика радова задовољавајућа и да се очекује да, као што је предвиђено, у току следеће године буде пуштен саобраћај.



"На свим надземним лотовима радимо асфалтерске радове, сада су дошли најлепши радови, мислим да је најтеже прошло, али то ћемо моћи да кажемо тек када све буде готово", рекао је Бабић.Он је додао да су радови на јужном краку Коридора 10 који пролази кроз Грделичку клисуру веома интезивни.



"Ради се у готово свим временским условима и готово 24 часа, ако је то технолошки могуће. Данас смо прошли 33 моста, два тунела и мост Врла где се ради на бетонажи коловозних плоча и већ је 140 носача намонтирано", навео је Бабић.Он је истакао да је ово градилиште највеће и назахтевније у Србији и у овом делу Европе.



Бабић додаје да му је драго што кроз активности попут ове народни посланици могу да виде решеност извођача радова, Коридора, министарства и председника Србије да се радови приведу крају и да се "у најтежим околностима заврше и предају грађанима Србије и свима који пролазе кроз Србију".



Помоћник министарке грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Саша Стојановић рекао је да су овакви обиласци део редовних активности министарства и да је важно да и посланици дођу и виде радове које понекад кроз посланичка питања критички и малициозно коментаришу.



"Ово је била јединствена прилика и препоручио бих да у будућности користе овакве прилике да виде са чиме се све извођач и инвеститор суочавају на терену. На овој краткој деоници имамо све врсте радова који су врло захтевни у овом географском и геолошком положају", рекао је Стојановић.



Додаје, да сматра да ће рокови бити испоштовани и да ће идуће године бити пуштен у саобраћај и источни и јужни крак и да ће до летње сезоне део од Ниша до македонске границе бити пуштен.Он је прокоментарисао и изјаву министарке грађевинарства Зоране Михајловић да је што се тиче тог министарства Коридор 10 "завршена прича".



"Са аспекта свега онога што је министарство требало да обезбеди, планска документација, имовинско-правни односи, археолошка налазишта, премештање далековода обезбеђени су сви услови и финансије и у том смислу је министарство омогућило извођачима и надзорним органима да посао приведу крају", рекао је Стојановић.



Помоћник министарке грађевинарства за просторно планирање и урбанизам, Ђорђе Милић, рекао је да је ово прилика да посланици виде шта то министарство ради јер "слика говори више од речи".



"Ово данас је посебно задовољство јер у нашој пракси нисмо навикли на остварење планова, и ту праксу морамо да мењамо. Имаћемо нови просторни план Србије од 2020.до 2030. године и моћи ћемо ову деоницу да наведемо као изведену, а не као планирану као што је било 1996, 2010. године", истакао је Милић.



Чланови одбора су након обиласка одржали седницу Одбора у градилишном кампу Кржнице.

Аутор:
Пошаљите коментар