Jeff Mills на EXIT фестивалу
Највећа техно икона свих времена наступиће на овогодишњем EXIT фестивалу. Овогодишњи EXIT трајаће пет дана и ноћи, а његов нулти дан постао је прави фестивал за себе.
Након што је на Петроварадинску тврђаву доводила признате светске клубове и организовала журке у Лондону, Барселони, Бриселу и другим метрополама, култна бина EXIT фестивала, Но Слееп Нови Сад, ове ће године изаћи кроз тунел и прелити се и на колосалну мтс Данце Арену, где ће у среду, 5. јула подићи велику заставу првог Но Слееп Фестивала на EXIT-u.
А у томе ће јој помоћи нико други до највећа техно икона свих времена, виртуозни уметник који је редефинисао савремену музику и културу, један и једини Jеff Mills.
Специјално за ову прилику, Mills ће наступити у ретком, трочасовном сету који ће почети ноћу праћен посебним визуелним програмом и наставити се све до спектакуларног изласка сунца изнад Арене.
У овом подухвату неће бити сам, јер право из средишта берлинске сцене на Арену долази и још једна особа са скроз друге планете, Ellen Алиен.
А из европске престонице техна, ексклузивно за Но Слееп Фестивал, свој премијерни заједнички наступ имаће и још две апсолутне техно првакиње, Паула Темпле и Ребеках.
Још један премијерни б2б наступ извешће УВБ, француски техно продуцент у вртоглавом успону, и Лаг, новосадска звезда са међународном каријером која га је недавно одвела и на америчку турнеју.
Част да отворе бесано вече на Арени имаће две регионалне техно хероине, Марта Габровшек из Словеније и Сугар Lobby из Београда, док је завршни сет резервисан за проверени тандем резидената са Арене који чине Дејан Милићевић и Марко Милосављевић.
Ускоро ће бити објављен и једнако узбудљив програм на матичној бини Но Слееп Нови Сад, за прву, од сада укупно пет бесаних ноћи!
Jeff Mills је недавно опет одликован титулом Витеза уметности у Француској, овог пута још вишег реда, а његове аудио-визуелне поставке редовне су у париском Лувру. Покретач је чувене детроитске тећно школе и оснивач њене најпознатије организације "Ундергроунд Ресистанце". Прве албуме издао је још 1992. године за берлинску тећно институцију Тресор, а један је од пионира технике миксовања на три и више грамофона.
Чувен је и његов надимак Чаробњак (The Wizard) који је настао јер је понекад у сетовима знао да употреби и преко 70 плоча у једном сату.