ПКС: Бирамо најбоље брендове дванаести пут
Привредна комора Србије и Министарство трговине, туризма и телекомуникација позвали су данас компаније да учествују у акцији "Најбоље из Србије 2016"
у оквиру које ће бити изабрани најуспешнији робни и корпоративни брендови на домаћем тршишту.
Ове године признања се додељују у 24 категорије, а уведене су и три нове - најуспешније стартап предузеће, најбоља туристичка, као и најбоља привредна манифестација у Србији, наводи се у саопштењу ПКС.
Председник ПКС Марко Чадеж је изјавио да је у српској привреди све више изузетних компанија и посебних брендова које су успешне на домаћем и страном тржишту.
"Проглашењем најбољих из Србије кроз нашу акцију доприносимо већој препознатљивости производа и компанија које овде послују, као и њиховом бољем позиционирању у земљи и на међународним тржиштима. У склопу подршке привреди, кроз акцију Најбоље из Србије, промовишемо брендове и уверен сам да це овогодишњи победници у 24 категорије допринети изградњи слике о Србији као земљи успешних прича", истакао је Чадеж.
Овогодишња акција "Најбоље из Србије 2016", дванаеста заредом, унапређена је освеженим визуалом, креиран је нови сајт и омогућено једноставније онлајн пријављивање за компаније и гласање потрошача за најбољи бренд, а такође су уведене нове категорије и иновирана методологија избора најбољих, додаје се у саопштењу.
У протеклих 11 година за ово признање конкурисало је готово 1500 брендова, а више од 200 је награђено.
Конкурс је отворен до 10. октобра, а победници ће бити проглашени крајем новембра.
(Танјуг)