broken clouds
15°C
19.04.2025.
Нови Сад
eur
117.0992
usd
112.8015
Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

„Мерцедес 230” из 1978. године за 189 евра

13.04.2016. 19:57 13:33
Пише:

Дирекција за имовину Србије расписала је оглас о продаји 60 возила у својини државе прикупљањем писмених понуда. Рок за пријаву истиче данас, а од понуђених возила,

56 је у магацину Пореске управе у Новом Саду, у „Машиноалату”.

Почетна цена поменутих 56 возила у Новом Саду креће се од 87 до преко 2.000 евра. Најјефтиније возило, које се нуди по почетној цени од 87,32 евра, је путничко возило „опел рекорд 1,9” из 1980. године, а најскупљи је аутобус ТАМ 190А из 1988. године, за који се тражи најмање 2.068 евра. За „мерцедес 230” из 1978. године почетна цена је 189,90 евра. Лимузина „бе-ен-ве 318” из 1984. године има почетну цену 125,16 евра.

За мање од 100 евра, тачније 94,22, може се пазарити теретно возило „застава 101Т” из 1985. године, док теретно возило МАН 19.321 из 1982. године кошта 1.126,73 евра. „Застава југо” из 1988. године процењена је на 95,64 евра. Теретна приколица „утва”, тип ПШ, из 2000. године има почетну цену 1.419 евра, а камион-сандучар ФАП из 1990. године – 994,17 евра.  Свега 107 евра кошта путничко возило ИМВ „рено 18 ТЛ” из 1978. године, док „шкода фаворит” из 1990. године има почетну цену 153 евра. „Рено 19 РТД” из 1990. године процењује се на 124, а „опел кадет” из 1985. године на 105 евра.

Путничко возило „голф” из 1993. године процењено је 386,55 евра, теретно возило МАН 19, година производње 1982. процењено је на 1.126 евра, аутобус „дубрава”, тип 2618 из 1983. године на 1.637, а тегљач МАН из 1987. године на 1.193 евра.

Понуда у којој је наведена марка, тип, број шасије и мотора и почетна купопродајна цена у еврима може се наћи на сајту Дирекције за имовину Србије.

Љ. Малешевић

Пише:
Пошаљите коментар