Како подићи медијску писменост младих у Србији
Пилот кампања посвећена подизању медијске писмености међу средњошколцима “Ако имаш шта да кажеш- реци”, завршена је,
а за шест месеци колико је трајала, ђаци су развијали нове школске сајтове, креирали филмове и правили школске часописе, јачајући и унапређујући медијску писменост младих у средњим школама.
Пројекти средњошколаца представљени су у Трећој београдској гимназији, једној од девет средњих школа у Србији, које од септембра учествују у тој пилот кампањи.
Чланови школских секција предлагали су теме у области медијске писмености, а уз стручну помоћ професора израдили су неколико нових, медијски писмених школских сајтова, модернизовали школске часописе и продуцирали и емитовали неколико видео филмова. Студенти завршне године режије Факултета драмских уметности продуцирали су три кратка филма посвећена јачању медијске писмености средњошколаца и младих.
Кампању је финансирала ЕУ, а Делегација ЕУ у Србији и Министарство културе, у сарадњи са Трећом београдском гимназијом, Карловачком гимназијом и Економско-трговинском школом из Параћина покренули су кампању септембра 2015 у намери да ученици средњих школа посвете више пажње основама медијске писмености, критичком размишљању, проверавању информација, разликовању информација од рекламе.
Презентацији пројеката средњошколаца присуствовали су шеф Делегације ЕУ у Србији Мајкл Девенпорт и министар културе и информисања Иван Тасовац.