KAĆ I PETROVARADIN SVE BLIŽI Napreduju radovi na mostu u sklopu Fruškogorskog koridora, šipovi i stubovi u završnoj fazi (FOTO)
Most dužine blizu 1.800 metara, koji će spojiti Kać i Petrovaradin, predstavlja jedan od najzahtevnijih objekata i građevinskih poduhvata na ovoj trasi.
Direktor Koridora Srbije Aleksandar Antić obišao je radove na mostu i razgovarao sa inženjerima i radnicima.
Kako su istakli na Instagram stranici Koridori Srbije, radovi na šipovima, naglavnim gredama, stubovima, T-nosačima, pilonima izvedeni su blizu 100%, a najzahteviji deo posla - spajanje mosta između dva glavna stubna mesta i premošćavanje reke, očekuje nas za manje od godinu dana.
Fruškogorski koridor spojiće Rumu i Novi Sad, a naslanjajući se na auto-put i brzu saobraćajnicu Ruma-Šabac-Loznica, povezaće sever i zapad zemlje.
Srbija se razvija i premrežava putnim pravcima za boljitak svih njenih građana, istakli su na Instagram stranici Koridori Srbije.
Šta povezuje trasa Fruškogorskog koridora?
Trasa Fruškogorskog koridora podeljena je na četiri deonice, ukupne dužine 47,7 kilometara.
Deonica 1: Petlja “Autoput E-75”– Paragovo sa planiranom trasom državnog puta 2A reda br.100 od Žeželjevog mosta do petlje Autoput E-75;
Deonica 2: Paragovo – početak obilaznice Rume sa kružnom raskrsnicom za priključenje lokalnog puta za Vrdnik;
Deonica 3: Petlja “Kać“ – Petrovaradin (“Auto-put E-75“);
Deonica 4: Obilaznica oko Rume.
Buduća brza saobraćajnica od Novog Sada do Rume povezaće Novi Sad, Irig i Rumu.
Pa da krenemo od početka. Fruškogorski koridor će se priključiti na budući auto-put Beograd-Zrenjanin-Novi Sad preko petlje Kać do petlje Novi Sad – Jug.
Zatim će nastaviti do Dunava gde će preći reku preko mosta dugačkog 1.765 metra i ući u Petrovradin. Od Petlje Petrovaradin Istok nastavlja do Petlje Petrovaradin Centar.
Nakon toga nastavlja nastavlja tunelom “Širine” (dug 350 metara) do Petlje Petrovaradin Jug. Koridor dalje ide preko Mišeluka. Kod Paragova se gradi ulaz u tunel “Iriški venac” ispod Fruške gore dužine 3,5 kilometara.
Posle izlaska iz tunela “Iriški venac”, biće napravljena i naplatna stanica. Koridor dalje prolazi kroz Irig i nastavlja do Rume. Obilaznicu oko Rume čine petlja Ruma Istok, petlja Ruma Jug i petlja Nazora.
Fruškogorski koridor zatim ide ka budućem auto-putu i brzoj saobraćajnici Ruma-Šabac-Loznica i ukršta se sa auto-putem E70 Beograd-Zagreb.