KAKO PODSTAĆI PRODAJU? Britanska modna kuća Barberi objavila novi plan za izlazak iz krize STIŽE NOVI DIZAJN KAPA I ŠALOVA
Luksuzna britanska modna kuća Barberi objavila je danas plan da povrati kupce i podstakne opadajuću prodaju tako što će se, pored ostaog, fokusirati na popravljanje dizajna svojih osnovnih proizvoda, poput kaputa i šalova.
Nakon toga su akcije kompanije skočile za više od 22 odsto, da bi na kraju današnjeg trgovanja bile u porastu od 18,7 odsto, preneo je Si-En-Bi-Si.
Akcije britanske modne kuće pale su za oko 39 odsto od početka godine.
Strateški plan revizije poslovanja nazvan "Burberry Forward" ima za cilj da se disciplinovanije pristupi odabiru proizvoda, navodi kompanija.
Analitičari su pozitivno odgovorili na vesti, ukazujući na potencijalnu „prekretnicu“ za brend koji se bori za opstanak na tržištu, navodi Si-En-Bi-Si.
Ovi planovi Burberija predstavljaju prvi potez Džošue Šulmana, koji je u julu postao četvrti izvršni direktor britanske kompanije u poslednjoj deceniji.
"Učinićemo sve da popravimo kurs, stabilizujemo poslovanje i vratimo Barberi održivom, profitabilnom rastu", rekao je on.