„Prekinuti san“ Danija Junga, u izvođenju Pozorišta „Zuni Icosahedron“ iz Hong Konga, predstava je koja se može posmatrati kao vrh ledenog brega kada je u pitanju stvaralački opus njenog autora. Ova predstava je nedavno izvedena i u Srpskom narodnom pozorištu, kao deo Festivala „3Fest“, a prilika da se porazgovara malo sa Danijem Jungom bila je neprikosnovena. Trebala bi, naime, cela strana da se predstavi njegov rad i doprinos pozorišnoj kulturi sveta. Od Njujorka 1971. gde je učestvovao u osnivanju „Podrumske radionice“ (Basement Workshop), prve azijsko-američke umetničke i kulturne organizacije, do osnivanja Pozorišta „Zuni Icosahedron“ u Hong Kongu, prošlo je samo deset godina, ali na svakih sledećih deset godina Jung kao da je gomilao stotine novih umetničkih dela, od crtanog preko eksperimentalnog filma, do video arta, performansa, instalacija, pozorišnih predstava. I ne samo to. Dani Jung je bio član takoreći bezbroj aktivističkih organizacija kritičke orijentacije, koja su radila na tome da umetnici ostvare bolji položaj u društvu. Danas se predstavlja kao neko ko radi na interkulturalnosti, a glavne saradnike nalazi u Indoneziji i Japanu.