Memoari princa Harija najbrže prodavana publicistička knjiga ikada
LONDON: Memoari princa Harija pod nazivom „Sper” najbrže je prodavana publicistička knjiga ikada, objavio je izdavač.
Navodi se daje do sada prodao 400.000 primeraka tvrdih poveza, e-knjiga i audio formata, preneo je Rojters.
Oduvek smo znali da će ova knjiga ’planuti’, ali ovo je premašilo naša najoptimističnija očekivanja, saopštio je izvršni direktor izdavačke kuće "Transvorld pingvin rendom" Lari Finlej.
S tim u vezi, on ističe da su jedine knjige koje su prodate u većem broju u njihovom prvom danu one s drugim Harijem (Poterom) u glavnoj ulozi.
Harijevi memoari, čije je izdanje na španskom jeziku greškom ugledalo svetlost dana ranije nego što je planirano, zvanično je puštena u prodaju u utorak, a znatiželjni čitaoci pojurili su u knjižare da nabave svoj primerak knjige koja sadrži intimne detalje o britanskoj kraljevskoj porodici.
Knjiga je privukla pažnju širom sveta zbog Harijevih optužbi u vezi s njegovim ocem kraljem Čarlsom, maćehom Kamilom i starijim bratom princom Vilijamom.