Raspisan javni konkurs za nabavku građevinskog materijala i opreme
Raspisan je Javni poziv za dodelu pomoći za rešavanje stambenih potreba izbeglica na teritoriji Grada Novog Sada kroz nabavku građevinskog materijala i opreme za poboljšanje uslova stanovanja.
Prijave su moguće do 21. septembra putem pošte ili na pisarnici Gradske kuće. U pitanju je bespovratna pomoć za kupovinu građevinskog materijala i to u iznosu od najmanje 184.000 dinara, a najviše 700.000 dinara po porodičnom domaćinstvu korisnika.
Pomoć je namenska, za završetak započete gradnje ili adaptaciju neuslovnih stambenih objekata kako bi se poboljšali uslovi stanovanja i to za izgradnju/rekonstrukciju noseće konstrukcije (zidovi, krovna konstrukcija), hidroizolaciju pregradnih zidova, izgradnju/dogradnju sanitarnog čvora, ugradnju i zamenu zidnih i podnih obloga, stolarije, fasade, malterisanje i uvođenje i zamenu elektro i vodovodnih instalacija i druge radove neophodne za završetak gradnje ili adaptaciju kojom se nepokretnost dovodi u stanje u kom su obezbeđeni osnovni životni uslovi.
Prijavu mogu podneti sugrađani koji imaju izbeglički status i podnet zahtev za dobijanje državljanstva, ili im je prestao status jer su stekli državljanstvo, da ima prebivalište ili boravište na teritoriji Novog Sada. Ostali uslovi koji se tiču korišćenja drugih programa stambenog zbrinjavanja i o samoj nepokretošti mogu se pronaći u tekstu javnog poziva na sajtu Grada www.novisad.rs.
Broj bodova prijavljenih za dodelu pomoći zavisi od broja članova domaćinstva, nastradalim ili nestalim članovima domaćinstva u sukobima na prostoru bivše SFRJ Jugoslavije, broja maloletne dece i dece koja se školuju, kao i dece sa invaliditetom, visine mesečnih prihoda, stambene situacije, ocene radne sposobnosti, bolesti i bruto površine nepokretnosti.
Obrazac prijave može se preuzeti u Kancelariji za izbeglice, migracije i romska pitanja Gradske uprave za socijalnu i dečiju zaštitu, Kralja Aleksandra 14, a više informacija pozivom na brojeve 6621-004 i 6622-455 ili lično, u prostorijama Kancelarije.
D. Andulajević