U Kanjiži dodeljena priznanja Turistički Tiski cvet
KANJIŽA: Najuspešnijim poslenicima u turističkoj ponudi kanjiške opštine za prošlu godinu Destinacija menayment organizacija (DMO) Kanjiža dodelila je priznanja „Turistički Tiski cvet”.
Svečanost je priređena u Garni hotelu „Art”, koji ove godine obeležava desetogodišnjicu postojanja, a našao se među nagrađenima.
Predsednik DMO Robert Koza istakao je da kanjiška opština ima kvalitetnu i šaroliku turističku ponudu, te da se priznanja dodeljuju najistaknutijim akterima koji doprinose razvoju turizma u ovoj sreidni. Dobitnici priznanja za 2021. godinu su „Festival vetrenjača” u Oromu, Međunarodna kajakaška regata i memorijal „Kanjo Zoltan”, „Lovački festival”, Garni hotel „Art”, kamp „Tisin cvet”, Restoran „Štrand-Bekavar”, vlasnik turističkog broda „Tisin tango” Čaba Šarnjai, marketinška kampanja „Helo Kanjiža” i edukativna maketa Dunava u Totovom Selu, a posebno priznanje dodeljeno je i fotografu Karolju Puškašu, za dugogodišnji rad na promociji manifestacionog turizma. Priznanja su dobitnicima uručili Robert Koza i član Opštinskog veća Kanjiža za resor turizma Žombor Ujvari.
- I pored pandemije turisti su u prošloj sezoni dolazili u Kanjižu na kupalište Štrand na Tisi i boravak u kampu, što su nam glavni aduti u turističkoj ponudi u letnjem periodu, a posetiocima su na raspolaganju i bazeni. Privlačan je i čudesni prirodni fenomen cvetanja reke Tise, a pored toga za goste je privlačno nekoliko festivala - izjavio je Žombor Ujhavri.
Kanjiža neguje tradiciju renomiranog banjskog centra više od jednog veka, otvoren je turistički informativni centar, sprovodi se marketinška kampanja „Helo Kanjiža” što prema rečima Ujvarija doprinosi zainteresovanosti za raznovrsnu turističku ponudu na području kanjiške opštine.
- Primetno je da veb stranica kampanje i mobilna aplikacija „Helo Kanjiža” imaju veliki broj posetilaca jer nudi informacije o celokupnoj ponudi delatnika u turizmu. Baza podataka o ugostiteljskim objektima, smeštajnim kapacitetima i drugim sadržajima je ažurna, jer se trudimo da pružimo kvalitetne usluge našim građanima i turistima - kaže Ujvari, najavljujući da će za predstojeću sezonu na području Štranda na obali Tise biti ulaganja u proširenje kapaciteta vodenih i sanitarnih čvorova. Biće povećan i kapacitet kampa i upotpunjen video- nadzor većim brojem kamera, kako bi posetiocima bio ugodniji boravak, a za korišćenje bazena smanjena je cena sezonskih karata.
Za deceniju postojanja zaposleni u garni hotelu „Art”, koji posluje u okviru preduzeća „Kanjiža-Turizam” DOO osnovanog od strane kanjiške opštine, svojski su se potrudili da se potvrde i opravdaju epitet gradskog hotela.
- Od samog početka rada od 2012. godine hotel se izdvaja po svom stilskom salonskom uređenju pa predstavljamo sjajnu dopunu za turističku ponudu grada i opštine. Za deset godina prošli smo kroz razne turbulencije, sa kojima se suočavamo i ove godine, ali dosadašnjim radom smo dokazali da naše mesto itekako zaslužuje pažnju. Poseban brend je naš „Art kafe” koji ima pijanistu za zabavu gostiju sa izborom klasične, yez i bluz muzike, uređen je u stilu pariskih i bečkih salona iz najboljih vremena u prostoru za nepušače, tako da je i privlačan porodični kutak - ukazuje direktor preduzeća „Kanjiža-Turizam” DOO Velibor Vranić.
M. Mitrović
KANJIŽA: Najuspešnijim poslenicima u turističkoj ponudi kanjiške opštine za prošlu godinu Destinacija menayment organizacija (DMO) Kanjiža dodelila je priznanja „Turistički Tiski cvet”. Svečanost je priređena u Garni hotelu „Art”, koji ove godine obeležava desetogodišnjicu postojanja, a našao se među nagrađenima.
Predsednik DMO Robert Koza istakao je da kanjiška opština ima kvalitetnu i šaroliku turističku ponudu, te da se priznanja dodeljuju najistaknutijim akterima koji doprinose razvoju turizma u ovoj sreidni. Dobitnici priznanja za 2021. godinu su „Festival vetrenjača” u Oromu, Međunarodna kajakaška regata i memorijal „Kanjo Zoltan”, „Lovački festival”, Garni hotel „Art”, kamp „Tisin cvet”, Restoran „Štrand-Bekavar”, vlasnik turističkog broda „Tisin tango” Čaba Šarnjai, marketinška kampanja „Helo Kanjiža” i edukativna maketa Dunava u Totovom Selu, a posebno priznanje dodeljeno je i fotografu Karolju Puškašu, za dugogodišnji rad na promociji manifestacionog turizma. Priznanja su dobitnicima uručili Robert Koza i član Opštinskog veća Kanjiža za resor turizma Žombor Ujvari.
- I pored pandemije turisti su u prošloj sezoni dolazili u Kanjižu na kupalište Štrand na Tisi i boravak u kampu, što su nam glavni aduti u turističkoj ponudi u letnjem periodu, a posetiocima su na raspolaganju i bazeni. Privlačan je i čudesni prirodni fenomen cvetanja reke Tise, a pored toga za goste je privlačno nekoliko festivala - izjavio je Žombor Ujhavri.
Kanjiža neguje tradiciju renomiranog banjskog centra više od jednog veka, otvoren je turistički informativni centar, sprovodi se marketinška kampanja „Helo Kanjiža” što prema rečima Ujvarija doprinosi zainteresovanosti za raznovrsnu turističku ponudu na području kanjiške opštine.
Privatnici bolje prošli
Karakteristično je da je lokalna samouprava, odnosno Opština Kanjiža osnivač preduzeća „Kanjiža – Turizam” DOO, kojem je za obavljanje delatnosti poverena imovina Republike Srbije. Direktor Velibor Vranić napominje da kada turizmu cvetaju ruže i ide dobro, onda je svima dobro i nema problema, ali kada je u vreme pandemije bilo najteže opština je kao osnivač stala uz preduzeće.
- U prošloj i pretprošloj godini u vreme pandemije korone, za razliku od hotela u privatnom vlasništvu, nismo imali mogućnost da dobijemo podršku države ni u minimalnim platama, niti u odlaganju poreskih obaveza i pomoći za kapacitete soba i kreveta kojom je država svesredno pomagala. Nismo mogli da ostvarimo te vrste pomoći države, ali je opština Kanjiža stala uz nas i zahvaljujući tome smo opstali i nastavljamo sa radom - kaže Vranić.
- Primetno je da veb stranica kampanje i mobilna aplikacija „Helo Kanjiža” imaju veliki broj posetilaca jer nudi informacije o celokupnoj ponudi delatnika u turizmu. Baza podataka o ugostiteljskim objektima, smeštajnim kapacitetima i drugim sadržajima je ažurna, jer se trudimo da pružimo kvalitetne usluge našim građanima i turistima - kaže Ujvari, najavljujući da će za predstojeću sezonu na području Štranda na obali Tise biti ulaganja u proširenje kapaciteta vodenih i sanitarnih čvorova. Biće povećan i kapacitet kampa i upotpunjen video- nadzor većim brojem kamera, kako bi posetiocima bio ugodniji boravak, a za korišćenje bazena smanjena je cena sezonskih karata.
Za deceniju postojanja zaposleni u garni hotelu „Art”, koji posluje u okviru preduzeća „Kanjiža-Turizam” DOO osnovanog od strane kanjiške opštine, svojski su se potrudili da se potvrde i opravdaju epitet gradskog hotela.
- Od samog početka rada od 2012. godine hotel se izdvaja po svom stilskom salonskom uređenju pa predstavljamo sjajnu dopunu za turističku ponudu grada i opštine. Za deset godina prošli smo kroz razne turbulencije, sa kojima se suočavamo i ove godine, ali dosadašnjim radom smo dokazali da naše mesto itekako zaslužuje pažnju. Poseban brend je naš „Art kafe” koji ima pijanistu za zabavu gostiju sa izborom klasične, yez i bluz muzike, uređen je u stilu pariskih i bečkih salona iz najboljih vremena u prostoru za nepušače, tako da je i privlačan porodični kutak - ukazuje direktor preduzeća „Kanjiža-Turizam” DOO Velibor Vranić.
M. Mitrović