Čadež pozvao srpske privrednike na sajam u Dybaiju
BEOGRAD: Predsednik Privredne komore Srbije (PKS) Marko Čadež pozvao je danas kompanije iz Srbije da učestvuju na svetskoj izložbi "EXPO 2020 - Dubai“ i predstave svoje poslovanje, proizvode i usluge.
Izložba se održava od oktobra ove do kraja marta sledeće godine u Dubaiju pod sloganom "Povezivanje umova, stvaranje budućnosti“ (Connecting minds. Creating the future).
Kako se navodi u saopštenju PKS-a, Čadež je nakon obilaska izgradnje nacionalnog paviljona Srbije i sastanka sa Halidom Šarafom, direktorom biznis programa "Ekspo Dubai“, zahvalio Vladi Srbije što je omogućila povoljne uslove boravka i besplatan avio-prevoz svim domaćim privrednicima tokom trajanja Svetske izložbe u Dubaiju.
"Ovde će biti 190 zemalja sa svojim paviljonima. Svaki biznismen iz bilo kog kraja sveta imaće priliku da vidi baš vaš proizvod, baš vašu uslugu. Vlada Srbije je omogućila dolazak privrednika ovde, bez velikih troškova. To je velika stvar za naše kompanije koje danas, u ovim kriznim vremenima, i te kako vode računa o svim troškovima. Hvala vladi na tome“, izjavio je Čadež.
Predsednik PKS pohvalio je radove na izgradnji Nacionalnog paviljona Srbije, za koje je istakao da su impresivni, i naveo da će zahvaljujući podršci Vlade Srbije proizvodi i usluge srpskih kompanija biti predstavljeni tržištu celog sveta.
Čadež je domaćinima u paviljonu Srbije predao Uskršnje jaje - čuvarkuću, i najavio da će domaći proizvodi sa oznakom kvaliteta „Čuvarkuća“ biti predstavljeni na svetskoj izložbi u Dubaiju.
"Proizvodi sa oznakom ''Čuvarkuće'' biće dostupni za ceo svet na štandu Srbije, da budemo zajedno uspešni, da pokažemo Srbiju kao zemlju uspeha i prosperiteta“, istakao je Čadež i naveo da će se Srbija predstaviti celom svetu kao jedna od ekonomija sa najvećim potencijalom za rast na evropskom kontinentu.
Ana Ilić, zamenica komesara Srbije za Ekspo Dubai, zahvalila se predsedniku PKS na poseti i istakla da će se Srbija predstaviti na najbolji način i da je poslovni deo nastupa Srbije na svetskoj izložbi apsolutni prioritet.
"Sve je u službi naših kompanija kako bi se na najbolji način predstavile tokom šest meseci, od 1. oktobra ove godine do 31. marta 2022. godine. Očekujemo skoro 20 miliona posetilaca i iskoristićemo prostor koji imamo na EXPO-u da se Srbija predstavi na najbolji način“, rekla je Ilićeva.