Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

U oktobru povećan broj noćenja u Novom Sadu

03.12.2020. 11:46 11:47
Piše:
Foto: Dnevnik.rs

Po podacima Republičkog zavoda za statistiku, domaći turisti ostvarili su u oktobru 4,1 odsto više noćenja u poređenju s istim mesecom prethodne godine, a taj rast još veći (12,8 odsto), ukoliko se posmatraju podaci samo za Novi Sad, bez prigradskih naselja, navedeno je u saopštenju Turističke organizacije Novog Sada (TONS).

Objašnjavaju da su se od početka pandemije u našoj zemlji prilagodili situaciji te, od marta naovamo, pokrenuli brojne nove onlajn kampanje na društvenim mrežama „Fejsbuk” i „Instagram”, da bi, koliko je to u trenutnim uslovima  globalne pandemije virusa kovid-19 moguće, zadržali interesovanje turista.

Naše sponzorisane promotivne kampanje imale su izuzetno veliko interesovanje te i dalje svakodnevno komuniciramo s turistima koji žele da nas posete ili su to već učinili, objašnjavaju TONS-u. Veliki broj hotela im se pridružio u promotivnoj kampanji „Plati dve noći, boravi tri”, koja još uvek traje, i u okviru koje gosti odsednu tri noći, po ceni dve.

Više informacija o toj akciji moguće je pronaći na internet adresi novisad.travel/novi-sad-3nociza2/, a paralelno s tom, TONS realizuje i onlajn kampanju „52 vikenda u Novom Sadu”, tokom koje krajem svake radne nedelje objavljuju predloge o tome kako nastupajućeg vikenda organizovati slobodno vreme. Osim toga, u proteklom periodu su na adrese oko 150 domaćih i regionalnih turističkih agencija poslati predlozi kako je moguće sadržajno upotpuniti ponude za produženi vikend, te realizovati turistička putovanja.

Iz TONS-a ističu da je za njih najvažnije da Novi Sad održe u fokusu interesovanja potencijalnih turista, te da to putem onlajn kampanja čine svakodnevno, a umnogome im je pomogla i poslednja objava u časopisu „Forbs” (Forbes), koji je Srbiju preporučio kao destinaciju za posetiti, naročito gradove, među kojima se Novi Sad izdvaja po svojoj raznovrsnoj i kulturnoj ponudi, zbog čega i nosi naziv Srpska Atina.


Onlajn kampanja

Iz Turističke organizacije najavljuju novu onlajn kampanju na društvenim mrežama. Uz poruku svima da ih prate na društvenim mrežama, iz TONS-a poručuju sugrađanima da paze na svoje zdravlja, te da budu odgovorni.


Po podacima iz novosadskih hotela, u oktobru ove godine ostvareno je više noćenja (18.705) nego u septembru (13.219), iako je broj dolazaka bio gotovo isti u oba meseca (5.882 oktobar, 5.848 septembar). To znači da je povećan ne samo broj noćenja nego i dužina boravka turista. Prosečna dužina boravka u septembru bila je 2,26 dana, dok je u oktobru iznosila 3,18 dana. U TONS-u kažu i da je zanimljivo to da je oktobar „najjači” mesec ove godine, kada je reč broju noćenja (18.705), te da je bolji čak i od januara (16.530). Međutim, i dalje ne može da se poredi s brojem noćenja u istom periodu prošle godine (33.046).

U periodu od januara do oktobra 2020. godine info-centre Turističke organizacije grada Novog Sada posetilo je nešto više stranih turista nego domaćih, od koji je većina poreklom iz Turske, zatim Rusije, Izraela, SAD, Poljske, Nemačke, Španije, Francuske, Kine, Mađarske. Interesantan je podatak da je u oktobru gotovo trećina posetilaca dolazila iz Izraela (njih 30 od ukupno 95, uključujući i domaće turiste), a na drugom mestu po brojnosti su turisti iz SAD.

J. V.

Piše:
Pošaljite komentar