Marija Kilibarda, voditeljka: Doza optimizma u „150 minuta”
Voditeljka Marija Kilibarda priključila se timu emisije „150 minuta“, kroz koju gledaoci na Prvoj televiziji iz dana u dan saznaju aktuelne vesti iz zemlje i sveta i imaju priliku da čuju i pogledaju životne priče, ali i zanimljivosti iz sveta poznatih. Lepa crnokosa voditeljka će svake subote uživo od 13 do 15 časova donositi šarene teme s akcentom na pozitivnu energiju sa željom da u domove širom Srbije unese vedrinu.
Emisija, čija će ona biti domaćica, će biti kolažnog tipa, podeljena na segmente i posvećena raznovrsnim zabavnim temama, kao i svakodnevnim temama, koje će dati ideje o tome šta gledaoci mogu da rade tokom vikenda, šta da kuvaju, kako da uređuju domove, ali i dati savete o sadnji cveća i tome slično.
Uz prepoznatljiv osmeh i šarm Marija se na male ekrane vraća samouvereno uz neposrednost po kojoj je karakteristična. U goste će u „150 minuta” subotom dovoditi zanimljive sagovornike, koji će se naći u različitim zabavnim iskušenjima i igrama, u kojima će morati da se snađu i pokažu i to po ugledu na najpopularnije svetske formate.
Kako je rekla, emisiju je zamislila kao zabavnu letnju priču u kojoj će se okrenuti lepim i zabavnim temama koje su nam svima neophodne nakon vanrednog stanja. Voditeljka na početku razgovora za „Dnevnikov” TV magazin priznaje da nema tremu zbog novog početka, ali se raduje novom mladom timu i energiji.
Imamo nove koleginice u redakciji „150 minuta”, koje su izuzetno vredne i radne, a pozitivna i sveža energija je uvek dobro došla. Zapravo, formirali smo pravu malu žensku redakciju za subotnjih „150 minuta” te u skladu s tim nam je i emisija puna optimizma, sjajnih, korisnih saveta i smeha, rekla je Marija Kilibarda u razgovoru za naš list.
Ulazite u dobro pripremljen teren i priključujete se timu emisije koja je veoma gledana. Ipak, pripremili ste nešto drugačiji koncept za vaš termin. Kojim ćete se sve temama baviti svake subote u „150 minuta“?
Imamo potpuno nove segmente, putovaćemo kroz Srbiju, uz odlične trenere i nuticioniste pratićemo proces mršavljena naših kandidata do željene letnje linije. Tu je i naš najmlađi i najslađi kolega, reporter Lav koji ima samo osam godina i već je u prvoj emisiji osvojio milionski auditorijum. Lav je oduševio gledaoce svojom neposrednošću, ekstrovertnošću i radoznalošću. On nam predstavlja sva pitanja i problematiku mlađe generacije. Na ovaj divan način približavamo se jedni drugima i neodoljivo je gledati kad dete postavi pitanje pravo iz srca. Svake subote darujemo naše gledaoce. Zadamo jedan lagan zadatak, a gledaoci nam odgovaraju putem poruke i svake subote imaju priliku da osvoje super poklone. Tu su i naši uvek zanimljivi gosti, poznate ličnosti, dosta dobre muzike i zabavne igre. Zaista mnogo razloga da provedete kvalitetno vreme uz naš program.
Koliko su vam različiti televizijski formati, koje ste godinama radili, pomogli da se profesionalno unapredite i odredite za budućnost?
Mnogo, mnogo! Ta čarolija i napredovanje jesu upravo u toj različitosti. I zahvalna sam svojoj matičnoj kući što mi daje šansu da se oprobam u najrazličitijim konceptima.
Šta vam je najviše nedostajalo tokom kućne izolacije i kako ste se nosili sa celom situacijom?
Sloboda kretanja, međutim, trebalo je neko vreme da shvatim usled čega smo se našli i da priznam da mi prija ta vrsta mira.
Ima li nešto što sebi u javnim nastupima na televiziji zamerate?
Ponekad jako teško artiklušem emocije, obožavam spontanost, ali nekad ne mogu da kontrolišem emocije. U nekoliko situacija sam se zacenila od smeha ili rasplakala. Možda to nije bilo baš primereno, ali svakako je bilo iskreno.
Kakve emisije, po vašem mišljenju, nedostaju na domaćim televizijskim kanalima?
Putopisne i kulturni vodiči.
Predstavili ste nedavno prvu kolekciju nakita u okviru brenda koji ste pokrenuli. Šta vam je bila inspiracija za dizajn i kakav nakit donosite na tržište?
Volim da kažem da je prva kolekcija, koja se zove „Lavirint“, namenjena nežnim ženama odnosno nežnim borcima, ženama koje vole da budu originalne, da nose nešto unikatno i koje vole da blizu sebe imaju taj simbol koji će ih podsetiti da su na pravom putu. Dominanta je crno-zlatna kombinacija koju lično obožavam. Imponuju mi reakcije devojaka koje su ponele nešto iz prve kolekcije branda KI.
Je l' bilo potrebno hrabrosti da započnete novi biznis i koliko je uopšte bilo teško ostvariti se na tom polju?
Iz ove tačke u kojoj sam sada, a to je sam početak plasmana i promocije, još je rano da kažem da sam ostvarena. Ipak, veoma sam ponosna na svoj tim i sebe za ovih nekoliko meseci unazad koliko je trebalo da od jedne moje ideje postavim brend na noge. Imamo celu izvedenu kolekciju. Ne znam da li je to hrabrost, ali kod mene je išlo sve spontano i utkano je mnogo ljubavi, nisam osećala neki strah samo mnogo entuzijazma i uzbuđenja.
Vladimir Bijelić