Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

S optimizmom se u Zrenjaninu čeka rešenje o vodi

28.05.2020. 08:56 08:59
Piše:
Foto: JKP „Vodovod i kanalizacija“ u Zrenjaninu Foto: Dnevnik.rs

ZRENJANIN: Vanredno stanje i mera zabrane kretanja nisu u prethodnom periodu poremetili aktivnosti JKP „Vodovod i kanalizacija“ u Zrenjaninu, ocenjuju u ovom preduzeću.

– U pomenutom periodu rad tehničkog sektora preduzeća nije se razlikovao od onog u normalnim uslovima. Zaposleni su 24 časa bili  angažovani na realizaciji poslova vezanih za vodosnabdevanje grada i sela, i prikupljanje i odvođenje fekalnih i atmosferskih voda, kao i na održavanju atmosferske kanalizacione mreže – istakao je rukovodilac Službe informisanja i pos­lovnih komunikacija u JKP „Vodovod i kanalizacija“ Siniša Gajin.

Redovno su rađene analize vode iz gradske vodovodne mreže i sa postrojenja. Analize su obavljale akreditovane laboratorije Zavoda za javno zdravlje Zrenjanin i Gradskog zavoda za javno zdravlje Beograd, kao i interna laboratorija JKP „Vodovod i kanalizacija“.

– Rezultati analiza su pokazali da je voda u gradskoj vodovodnoj mreži u skladu sa Pravilnikom o higijenskoj ispravnosti vode za piće Republike Srbije. Iz tog razloga, Odeljenju sanitarne inspekcije AP Vojvodine u Zrenjaninu podneli smo zahtev za ukidanje zabrane upotrebe vode, koja je na snazi više od 16 godina. Sa velikim optimizmom čekamo njihov odgovor – naglasio je Gajin.

Neposredno pred ukidanje vanrednog stanja započeto je i rešavanje problema sa vodosnabdevanjem u Melencima.

– Celokupna komunikacija korisnika sa preduzećem odvijala se preko korisničke mejl adrese. Služba informisanja i pos­lovnih komunikacija je odgovorila na više stotina pristiglih mejlova, a svi primljeni zahtevi i reklamacije korisnika pro­sleđeni su na dalje postupanje. Služba naplate organizovala je telefonski kontakt sa korisnicima za pitanja u vezi sa uplatama i dugovanjima i prijavom stanja vodomera, kao i rešavanjima reklamacija i zahteva korisnika – kazao je Gajin.

Pored redovnih aktivnosti, „Vodovod“ se stavio na raspolaganje Gradu kao  osnivaču za aktivnosti koje se odnose na pomoć sugrađanima u cilju sprečavanja širenja virusa, zaključio je Siniša Gajin.

        Ž. B.

Piše:
Pošaljite komentar
Auto-put Beograd – Zrenjanin – Novi Sad dobija prostorni plan

Auto-put Beograd – Zrenjanin – Novi Sad dobija prostorni plan

27.05.2020. 12:57 13:06
„Lidl“ gradi još jedan objekat u Zrenjaninu

„Lidl“ gradi još jedan objekat u Zrenjaninu

27.05.2020. 11:43 11:54
SOS telefon u Zrenjaninu ove godine koristilo više žena

SOS telefon u Zrenjaninu ove godine koristilo više žena

27.05.2020. 09:40 09:46