Kompanije izmenile logo zbog korona virusa
VAŠINGTON/BERLIN: Pojedine svetske kompanije, među kojima su Mek Donalds, Koka-kola, Audi i Folksfagen, izmenile su logo kako bi ukazale na važnost izolovanja i socijalne distance u smanjenju širenje korona virusa, prenosi Bankar.me.
Mek Donalds je na svojoj reklami u Brazilu razdvojio dva luka na svom logotipu i takvu reklamu postavio na fejsbuk stranicu.
Koka-kola svoju “prilagođenu” reklamu sa odgovarajućom porukom prikazuje na njujorškom Tajms skveru.
Dve automobilske kompanije u istom vlasništvu, Audi i Folksvagen, napravile su nove logotipe koje su podelile na društvenim mrežama.
Audi je objavio kratki video na kojem su razmaknuta njegova četiri kruga, dok je VW objavio sličan video sa odvojenim V i W.
Naravno, logotipi ovih kompanija ostaju isti kao ranije, a izmenjeni su samo zbog potrebe da se ukaže na važnost poštovanja socijalne distance.