Komisija u Hrvatskoj istražuje ćirilične plakate SNV
ZAGREB: Državna izborna komisija istražuje plakate sa imenima i sloganima troje predsedničkih kandidata na ćirilici, koje je nedavno u nekoliko hrvatskih gradova postavilo Srpsko narodno veće u okviru kampanje "Da se bolje razumijemo".
Kampanja pod nazivom "Da se bolje razmijemo" u SNV-u je pokrenuta s ciljem skidanja stigme s ćiriličnog pisma u Hrvatskoj.
Međutim, iz Komisije su ipak odlučili da provere da li se tu radi o donaciji kandidatima Kolindi Grabar-Kitarović, Zoranu Milanoviću i Miroslavu Škori.
Troje predsedničkih kandidata je tako primilo dopis u kojem se od njih traži da se izjasne da li su naručili ili platili plakate ili su ih, pak, prihvatili kao donaciju u proizvodima i uslugama budući da su se pojavili u jeku izborne kampanje.
Iz Komisije su za RTL rekli da su izjašnjavanje kandidata tražili na svoju inicijativu.
Boris Milošević, poslanik u parlamentu i predsednik SNV je rekao da su plakati deo kampanje o ćirilici.
"DIP (Komisija) neka radi šta misli da treba. Plakati nisu podrška ni jednom kandidatu", kazao je Milošević.