„LIDLOVA” NAGRADNA IGRA BMW otišao u ruke Novosađanke
Novosađanka Sandra Šoja osvojila je glavnu nagradu Velike „Lidlove” nagradne igre – „Hvala od srca” koja je nedavno završena, a u pitanju je putnički automobil BMW serije 3.
Njoj su juče ispred „Lidlove” radnje na Bulevaru vojvode Stepe 2 uručeni ključevi tog potpuno novog četvorotočkaša, a kako nam je s velikim uzbuđenjem rekla, prvi put je učestvovala u takvoj velikoj nagradnoj igri i do sada nikada ništa nije osvajala.
– Nisam se previše nadala, a mislila sam o tome da čak i ne poznajem nekoga ko je nekada dobio nagradu – kazala je kroz smeh Sandra, i dodala da joj je auto koji je osvojila već i na prvi pogled prelep. – Nadala sam se makar vaučeru za kupovinu, koji su takođe dodeljivali. Ubacila sam ukupno pet koverti, a možda je to i malo pošto sam čula da su mnogi stavljali i po 50 komada. Ja pazarim i plaćam pa sam svuda pisala svoje ime (smeh). Ja ću da vozim, a kada ga registrujemo, razmislićemo o tome gde ćemo ga prvi put provozati.
„Lidl” je kroz tu nagradnu igru nagradio čak 700 svojih korisnika. Mogli su učestvovati svi oni koji su pazarili u njihovim prodavnicama u iznosu većem od 1.000 dinara. Osim automobila, petoro građana Srbije dobilo je zimovanje u Srbiji za četiri osobe, dok je njih desetoro osvojilo frižider marke „Bosć”. Električni trotineti otišli su u ruke 15 njihovih korisnika, a štapni mikser na 100 različitih adresa. Dodeljeno je i 400 „Lidlovih” vaučera za kupovinu u vrednosti od 3.000 dinara i još 200 u vrednosti od 6.000.
U još jedan „Lidl” od novembra
Druga „Lidlova” radnja u Novom Sadu biće otvorena u novembru u Ulici Jovana Hranilovića bb. Kako saznajemo, zgrada je gotovo u potpunosti završena, a opremanje enterijera je u toku. Radnici te kompanije fokusirani sun a to da drugu radnju u Novom Sadu dobro opreme, a kako nam je rekla Martina Petrović, pripremaju i neke specifične akcije za kupovinu povodom otvaranja.
Rukovodilac korporativnih komunikacija „Lidla Srbija” Martina Petrović rekla je za „Dnevnik” da su građani tokom mesec i po, koliko je nagradna igra trajala, bili veoma zainteresovani za učešće, te da im je na kraju pristiglo više od milion koverti iz 33 prodavnice u celoj Srbiji. Ona je dodala da im je posebno drago i zanimljivo što je glavna nagrada otišla baš u ruke naše sugrađanke.
– Povod za organizovanje nagradne igre je bilo obeležavanje godišnjice poslovanja „Lidla” u Srbiji, pa je to bio naš način da se zahvalimo Srbiji na toploj dobrodošlici i na tome što građani svakodnevno dolaze i kupuju kod nas i što su prepoznali odnos cene i kvaliteta koji nudimo – kazala je Martina Petrović, i podsetila na to da je 11. oktobra prošle godine otvoreno 16 njihovih prodavnica u isto vreme. – Početkom novembra nas očekuje ulazak „de luks” asortimana u naše radnje, koji donosi proizvode iz različitih krajeva sveta, ali po povoljnim cenama i koji su pogodni da se posluže povodom nekih svečanih prilika.
V. Bijelić