Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

OkoTVoko: Letnji božićni TV pokloni

25.05.2019. 15:31 15:32
Piše:
Foto: Dnevnik.rs

Sasvim u skladu sa subjektivnim osećajem da smo usred božićne mećave, SBB je odlučio da produži božićna darivanja i na ovo kvazileto, te je svojim korisnicima otključao neke kanale, ubrzao interneti i pojačao ponudu u video klubu.

Tako su korisnici Silver i Gold duo i trio paketa dobili priliku da koriste internet brzine od 50 do čak 300 Mbps, u zavisnosti od paketa, a ako su ovih dana iskusili neke probleme i štucanja u prenosu podataka, ne treba da brinu. U toku je proces povećanja brzina koji se završava danas.

Akcija traje od 15. maja do 15. avgusta, a otključani su i dodatni digitalni TV kanale iz ponude svim postojećim i novim korisnicima EON, D3, D3i i Total TV platforme. To znači da će građani imati prilike da uživaju u programu na više od 190 kanala, od kojih je preko 60 u HD rezoluciji. Pored ovoga, dostupno im je preko 14.000 popularnih naslova u SBB Video klubu, kažu u SBB-u.

Osim ovog poklona, od čega je u kolektivnom korisničkom pamćenju ostala samo prilika da pogledaju HBO seriju “Igra prestola”, zbog prašine koja se digla povodom emitovanja poslednje epizode u serijalu, korisnici su dobili šansu da gledaju sve Sinestarove kanale, uključujući i Premijer, ali i National Geographic , Hopster.

Oni koji su i dalje na Trio paketima, ove opcije moraće da otključaju pozivom na broj kol centra ili uključivanjem opcije preko portala Moj SBB, dok su vlasnicima EON paketa ove opcije već otključane, i net brzina promenjena.

Šta je novo u ovoj ponudi, osim činjenice da je došla neočekivano, ali ne i neizazvano? Činjenica da su ovoga puta u ponudu uvrstili i stare korisnike, što do sada uglavnom nije bio slučaj, pošto je osnovni cilj svake kompanije da privuče što je moguće veći broj pretplatnika raznim vrstama akcija, ponuda i popusta. Jednom kad se uhvatite u to kolo, i obavežete se na godinu-dve, postajete neinteresantni za one koji odlučuju o razvoju tržišta. To su na svojoj koži najbolje osetili najveći pretplatnici kojima je, zbog prirode paketa, ionako sve otključano i podešeno na maksimum.

Oni su obično izuzeti iz prazničnih akcija i često se žale na činjenicu da svi nešto ućare, a oni najviše plate. Sve do sad, kad je SBB i za njih osmislio nagradu za vernost. Naime, za korisnike Gold ekstra, Gold premijum, EON ful i EON premijum, Total TV maksimum i premijum paketa, SBB je pripremio poseban video katalog sa dodatnim filmovima i serijama. Svakog 15. u mesecu, tokom promotivnog perioda, ovaj katalog biče uvećan za 10 novih, najnovijih filmova različitih žanrova, a reč je o blokbasterima koji su se do skoro vrteli po bioskopima.

O razlozima za ovakav potez SBB-a suvišno je raspravljati, u jeku najžešće utakmice između dva najveća provajdera u Srbiji za prevlast na tržištu. Pre ove akcije MTS je slao svoje akvizitere u kampanju „od vrata do vrata“, u pokušaju da privoli pretplatnike da pređu u njihovo carstvo. Da li su u tome bili uspešni, još uvek se ne zna, ali je jasno da je SBB, koji zaostaje za MTS-om u oblasti mobilne telefonije, ozbiljno shvatio ovaj njihov potez, udarajući na svoj najjači adut: kombinaciju dobro izabranih TV programa, brzog interneta i odlične tehničke podrške. MTS je sad na potezu, a nama preostaje da kupimo kokice, zavalimo se i uživamo. U filmovima ili ovom svojevrsnom boks meču, svejedno.

I. Radoičić

Piše:
Pošaljite komentar