U Eđšegu svečano zatvoren 11. Serbia Fashion Week
Dodelom nagrada Serbia Fashion Awards u dvorcu Eđšeg, gde su u ponedeljak uveče najboljima u svojoj kategoriji uručena priznanja za trud, zalaganje, kreativnost i uspeh na ovogodišnjem Serbia Fashion Week-u završeno je ovogodišnje izdanje te modne manifestacije.
Najavljujući brojne projekte koji će se u narednom periodu realizovati, predsednica Srpske nedelje mode Svetlana Horvat kazala je da tu manifestaciju ne vodi jedan čovek, već ceo tim.
– Naša nacionalna Nedelja mode, jedina licencirana u Srbiji, prerasla je našu zemlju, pa čak i region, i postala svetki brend – istakla je Svetlana Horvat, dodavši da je veoma ponosna na činjenicu da je Serbia Fashion Week peti po veličini u Evropi, a među deset najvećih u svetu.
U kategoriji najboljeg muškog manekena te večeri pobedio je Marko Ilikić, dok je kao najbolji ženski model na ovogodišnjem izdanju SFW-a nagrađena Biljana Barić. Među kreatorima koji su se po mišljenju stručnog žirija najviše istakli, najpre je nagrađena mlada dizajnerka Mina Cvetanović, kao pobednica takmičenja „Fashion Talent Design Competition”. Tamara Đokić proglašena je pobednicom u kategoriji „Winner for Fil Rouge Festival Paris”, dok je nagradu u kategoriji „Winner for European Fashion Week” osvojila Slovenka Sanja Veličković, koja će, zahvaljujući SFW-u, svoju kolekciju prikazati i u zvaničnom programu Fashion Week-a u Milanu. Nagradu u kategoriji „Winner for Mad Mood” dobila je kreatorka Suzana Perić, koja je takođe dobila priliku da svoju kolekciju prikaže na narednom Milano Fashion Week-u u okviru platforme Mad Mood.
– To je značajna nagrada i posebno mi je draga zbog toga što su Milano i Berlin u vezi s počecima moje karijere, a sada im se vraćam – kazala je Suzana nakon što je nagrađena. – Ovo je godina jubileja, kako za mene, tako i za Serbia Fashion Week, tako da se sve nekako podudarilo i veoma sam srećna zbog toga.
Svečanost je završena koktelom na kojem su svi prisutni imali priliku da uživaju u poslednjim satima najveće nedelje mode u jugoistočnom delu Evrope, s nestrpljenjem iščekujući naredno izdanje koje nas očekuje u maju naredne godine.
V. B.
Projekat „Razvoj kulturnog i umetničkog stvaralaštva” realizovao je „Market IT marketing end PR”, a sufinansiran je od strane Grada Novog Sada. Stavovi izneti u podržanom projektu nužno ne izražavaju stavove organa koji je dodelio sredstva.