Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

Uštede na plastičnim kesama donele četiri miliona Dečjoj bolnici

06.09.2018. 22:07 22:36
Piše:
Foto: Youtube Printscreen

Kompanija „Univereksport” je, u okviru kampanje „Recite ’ne’ plastičnoj kesi i nešto dobro će da se desi”, koja je realizovana u svim njihovim prodavnicama, prikupila četiri miliona dinara koje će donirati Nacionalnom udruženju roditelja dece obolele od raka (NURDOR).

Taj iznos biće usmeren Odeljenju hemato-onkologije Instituta za zdravstvenu zaštitu dece i omladine Vojvodine u Novom Sadu, s obzirom na to da se u njemu, po rečima pi-arke kompanije „Univereksport” Milice Ivanković, planira renoviranje i uvođenje nove opreme da bi se obezbedili odgovarajući uslovi za lečenje dece. Prethodni mesec kupci koji nisu plaćali plastičnu kesu donirali su dva dinara NURDOR-u. Odnosno, kompanija „Univereksport” usmerila je taj novac za decu obolelu od raka, a za mesec dana je u njihovim radnjama ostvareno oko 1,97 milion takvih računa.

U svim prodavicamaUnivereksportau Novom Sadu potrošnja plastičnih kesa smanjena je čak 66 odsto, a najviše je umanjena u Subotici – 74 odsto

– Potrošači nisu imali dodatne troškove već je naša kompanija odreagovala na to što kupci nisu plaćali plastičnu kesu, odnosno u kupovinu su dolazili s cegerima – objasnila je Milica Ivanković za naš list. – Reakcije naših potrošača su bile veoma pozitivne, a najveća pohvala za našu kompaniju je komentar jednog od njih, koji je rekao da je takva aktivnost lekcija iz društveno odgovornog poslovanja za sve. Takođe, statistički podaci, koji kažu da je u svakom objektu svakog dana, tek svaki treći kupac pazario plastičnu kesu, govore reč više o tome.

Kako smo saznali, zahvaljujući toj humanitarnoj, ali i društveno odgovornoj kampanji, u svim prodavicama „Univereksporta” u Novom Sadu potrošnja plastičnih kesa smanjena je čak 66 odsto, a najviše je umanjena u Subotici – 74 odsto. I nakon završetka kampanje, u njihovim prodavnicama nastavljena je naplata plastičnih kesa po dva dinara, a kako kažu u toj kompaniji, akcija za NURDOR bila je dodatan podsticaj smanjenju njihove upotrebe.

– Završetak kampanje, koju je kompanija realizovala zajedno s potrošačima, donela je novi slogan: „Recite ’ne’ plastičnoj kesi i nešto ovako lepo se desi”, a to su upravo ta četiri miliona za Dečju bolnicu – rekla je Milica Ivanković. – Njena uspešnost je prevazišla očekivano, posebno zbog toga što su u našoj zemlji i ranije postojali veoma dobri pionirski poduhvati naplate kesa, ali nisu prošli dobro. Pomenuta aktivnost naše kompanije doprinela je tome da potrošači urade nešto za zdravlje dece, koje je svima najvažnije, a da utiču i na budućnost naše planete u svakom smislu. Briga za zdravlje jeste i briga za planetu Zemlju. Ta povezanost je bila ključna i na nju su reagovali u neverovatnom broju.

V. Bijelić

Piše:
Pošaljite komentar