Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

Istraživačko-edukativno-inkluzivni projekat „Ukrštanje”: Iz pokreta u zvuk

15.07.2018. 16:37 16:41
Piše:
Foto: Projekat "Ukrštanje"

Zavod za kulturu vojvođanskih Slovaka, SOŠO „Milan Petrović” i Udruženje građana „Otvoreni krug Novi Sad” pokrenuli su projekat „Ukrštanje”, iz kog treba da proistekne scensko-muzički događaj u kojem će tradicionalne pesme i napeve naroda iz Vojvodine, aranžirane na nov, moderan način, izvoditi nesvakidašnji inkluzivni orkestar.

Kako kažu u Udruženju građana „Otvoreni krug Novi Sad”, krajem juna završena je početna faza, koja je obuhvatila ciklus radionica pod nazivom „Telo kao instrument”. U okviru radionica održanih  prošlog meseca u Školi  „Milan Petrović”, stvoren je tzv. ritmički hor, koji čine osobe s invaliditetom i bez njega.  Drugi deo  neobičnog ansambla činiće orkestar „Dobri ljudi”, sastavljen od korisnika programa Škole „Milan Petrović” s telesnim invaliditetom, koji će koristiti „saundbim” senzorsku tehnologiju.

Novi ciklus radionica započeće 11. septembra, a performans će biti javno prikazan u periodu oktobar–decembar na više mesta u Novom Sadu, Irigu, Beočinu i Sremskim Karlovcima.

Projekat „Ukrštanje” podržala je Fondacija „Novi Sad 2021”. U projektnom timu su muzički i scenski stvaraoci: etnolog Marijan Pavlov, pevačica i dirigentkinja pevačkog hora Jaroslava Benka,  kompozitor i aranžer Ljubomir Milanović iz Zavoda za kulturu vojvođanskih Slovaka, Mirjana Isakov sa saradnicima – vođom ansambla „Dobri ljudi” i muzičarom Žarkom Sebićem i portparolom  SOŠO „Milan Petrović” Sanjom Kekić, muzički izvođači i telesni perkusionisti Ana Vrbaški i Marko Dinjaški iz Udruženja građana „Otvoreni krug Novi Sad”, glumica i režiser nastupa Sonja Leštar Mladenov i etno-koreolog Vesna Karin.      

S. Milačić

Piše:
Pošaljite komentar