Počela obnova gornjeg dela Sentandrejskog mosta
Rekonstrukcija gornjeg dela Sentandrejskog mosta, koji se pruža preko Kanala Dunav–Tisa–Dunav je počela, a radovi su uslovili i promenu režima saobraćaja na desnoj traci mosta ka Klisi, odnosno levoj ka Salajci.
Tako vozači naizmenično prolaze jednom trakom, a saobraćaj reguliše semafor. Iako za vreme sanacije mosta neće biti potpune obustave saobraćaja, već je došlo do zastoja i gužvi jer je u pitanju veoma frekventna saobraćajnica, koja, između ostalog, predstavlja jedan od izlaza, odnosno ulaza u grad.
Pripreme za obnovu mosta počele su krajem marta, kada su ispod mosta postavljene skele jer je najpre počela rekonstrukcija donjeg stroja, koji je, po ocenama stručnjaka, u dosta lošem stanju. Sentandrejski most, koji je dugačak 195 metara i širok oko 12, izgrađen je pre 54 godine i do danas nije značajnije popravljan. To je rezultiralo time da su saobraćaj, kao i bezbednost putnika i pešaka na mostu, ugroženi.
Most će biti rehabilitovan celom dužinom, a postojeće saobraćajnice na njemu, široke 7,5 metara, biće presvučene novim asfaltom. Biće postavljene i nove pešačke staze s obe strane, široke po 2,2 metra. Osim toga, planirano je da konstrukcija mosta bude ojačana, da se izradi nova hidroizolacija i zamene slivnici i ograda.
Najavljeni su i radovi na prilaznim kolovoznim konstrukcijama oko mosta, ali još uvek nije poznato kada će oni krenuti. Radove izvodi DOO „Srbija auto-put” iz Beograda, a planirano je da most u novom ruhu zasija u septembru. Po ugovoru, ta investicija košta nešto više od 57 miliona dinara, bez PDV-a, a radove po 50 odsto zajednički finansiraju Grad Novi Sad i JP „Putevi Srbije”.
V. Bijelić