Fejsbuk planira promenu brenda ka virtuelnoj stvarnosti
LONDON: Društvena mreža Fejsbuk planira da promeni ime iduće sedmice i da poslovanje nastavi pod novim brendom koji će odražavati fokus kompanije na izgradnju metaverzuma, objavio je portal Verdž (Verge) pozivajući se na izvor koji je direktno upoznat s tim planovima.
Izvršni direktor Fejsbuka Mark Zakerberg namerava da govori o rebrendiranju na godišnjoj konferenciji kompanije "Konekt" 28. oktobra, ali bi plan mogao da bude objavljen i ranije, navodi Verdž, a prenosi Rojters.
Metaverzum se odnosi na svet virtuelnog okruženja, kojem ljudi mogu da pristupe putem interneta, a izraz može da se odnosi na digitalni prostor koji korišćenjem virtuelne stvarnosti ili proširene stvarnosti nalikuje realnom životu.
Rebrendiranjem će Fejsbukova aplikacija za društvenu mrežu biti verovatno pozicionirana kao jedan od mnogih proizvoda u okviru matične kompanije, pod čijom kontrolom će biti i grupe poput Instagrama, Vocapa, Okulusa i druge, dodaje Verdž.
Iz Fejsbuka su rekli da ne žele da komentarišu glasine ili spekulacije.