Реконструкција улица у Турији и Надаљу на 29 локација
СРБОБРАН: У Турији су почели велики радови на реконструкцији улица, чим је време то дозволило. Према плану, нову, комплетну, више километара дугу асфалтну подлогу добиће бројне улице и два паркинг простора у овом месту, а следе одговарајући радови и у Надаљу.
Извођачке екипе на терену обишли су председник општине Радивој Дебељачки, председница Скупштине општине Милена Аларгић, члан Општинског већа др Илија Газепов, председник Савета МЗ Турија Милош Јовановић и члан Савета МЗ Милан Срдановић.
Дебељачки истиче да су започели веома важан пројекат, чији темељи су постављени још у прошлој години.
-Започели смо уређење улица у сва три насељена места. Поред радова на реконструкцији улица у Турији, радићемо и у Надаљу, а укупан износ средстава која су предвиђена пројектом је 145 милиона динара. Реч је јавно-приватном партнерству, којим је предвиђено да се на 29 локација у ова два места изводе радови- наводи Дебељачки. - У Турији се ради осам улица и два паркинга, док су остале локације у Надаљу. Ови радови, уз квалитетно асфалтирање, подразумевају да ће све улице добити и чврсте банкине. Поред реконструкције улица у Надаљу, имаћемо и изградњу нових, на местима где постоје куће, али никада није изграђен коловоз.
Председник општине Србобран је подсетио да је овим јавно-приватним партнерством предвиђено одржавање улица у сва три насељена места на период од 10 година. За те намене биће издвојено максимално 10 милиона динара годишње, чиме се решава и питање могућих оштећења која ће се појавити у будућности, док за нови коловоз извођач радова даје гаранцију, при чему је дужан да о свом трошку покрије евентуална оштећења.
- Локална самоуправа не би могла сама да уђе у овај посао и зато је склопљено партнерство на дужи временски период, што одговара и једној и другој страни, а надам се да ће највише одговарати грађанима- напомиње Дебељачки. -Реконструкција улица у Србобрану у овом тренутку није обухваћена јавно-приватним партнерством, већ само одржавање, јер се очекује добијање средстава за канализациону мрежу, али ушли смо у радове у неким улицама где је стање коловоза било посебно лоше. Све улице у којима се мора радити реконструкција су евидентиране, али нема смисла реконструисати их сада, а затим сећи асфалт када дође на ред постављање канализационих цеви. Планирано је да се ова два посла раде један за другим, прво канализациона мрежа, а затим пут, закључује Дебељачки.
М. Стакић